Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chlupy až za obrázkama.

Skoro jsme už na to divoké období zapomněli. Ale jak moc pravdivé je toto rčení, jsme se opět přesvědčili. Prostě divočina!

Jasně, že trochu přeháním a zklamu asi ty, kteří snad viděli v perexu lechtivý náznak. Ale nebojte se, jsem ženská téměř za zenitem a soudnost ve mně ještě přece převažuje.

To nic nemění na tom, že u nás opět chlupy lítají, jako o závod. Jejich majitelem není nikdo jiný, než čtyřnohý parťák, který stanul před našim prahem přímo na Štědrý den. Taková zkouška z dospělosti, dalo by se říct. A ejhle! Byl tu hned jako doma a od té doby je vzorným členem naší domácnosti.

Po mnoho let zde pobýval Junior s Belinkou, taková černobílá dvojka. Černé chlupy se mísily s bílými, takže jsme si na mnoho let zakázali černé šatstvo. Než byl k mání zázračný váleček na chlupy. Ale ani ten nebyl žádná velká výhra. Černobílé chlupy byly zkrátka všude. Sem tam v jídle, i za těma obrázkama. Když naši "pelišáčci" odešli do psího nebe, bylo nám moc smutno. Jak jsem pak byla šťastná, když jsem při úklidu objevila za skříní klubko černobílých chloupků. Dlouho pak trvalo, než jsem je vyhodila.

Přešlo pár let a nový nájemník přihopkal do našeho bytu. Zase mám jistého společníka při vaření, chodí za námi všude, asi z obavy, abychom mu neutekli. Hupsne si na klín, jako by byl teprve štěně a je vděčný za každé pohlazení. A my mu to rádi plníme. On nám to totiž oplácí. Svou přítomností.

Ano, máme opět chlupy i za obrázkama, ale do třetice všeho dobrého. Černé a bílé už jsme měli, ale zlaté ještě ne.

 

 Nejdřív stál nejistě ve dveřích...

Pak se přesunul blíž ke zdroji, do kuchyně

Tak mně při vaření pomáhal, až usínal

Své místo našel bez problémů

A chrupkal, že jsem ho slyšela až do kuchyně.

 

Související článek: Host za dveřmi  http://stanclova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=576836

Autor: Jitka Štanclová | neděle 15.1.2017 18:54 | karma článku: 25,53 | přečteno: 838x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 26,83 | Přečteno: 642x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 340x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2186x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 571x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma: 36,12 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

V Letech otevřeli památník holokaustu Romů a Sintů. Za války tam stál koncentrák

23. dubna 2024  9:59,  aktualizováno  11:30

Muzeum romské kultury otevřelo dnes Památník holokaustu Romů a Sintů v Čechách v Letech na Písecku....

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:30

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Wagnerovec po návratu z fronty rozřezal ženu, kufr s ostatky vyhodil z okna

23. dubna 2024  11:26

Rusko se v souvislosti s návratem vojáků z ukrajinského bojiště potýká s narůstající kriminalitou....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik