Bože, vždyť já tu reklamu vlastně miluju!

Pořád na ni nadáváme, suchou nit na ni nenecháme a přitom je tak užitečná,... jen na to přijít včas. A já na to přišla.

Když se před mnoha lety objevila v televizi první znělka reklamy a známý poskakující panáček, byli jsme unešeni a hltali každé jeho slovo. Doba se však změnila, reklam houfně přibývá, až jsme na ni mnozí přímo alergičtí.

Já to postupem času řešila jednoduše, vypnutím zvuku. Ale vše marné, v uších mi stejně zněly známé fráze pořád dokola. Až jsem z toho měla kolikrát osypky a tiky.Tak jsem si řekla a dost!

"Jitule, vzpamatuj se a hlavně vzchop se! Přece nebudeš svůj drahocenný, seniorský veget trávit zhlédnutím reklamy, můžeš ten čas přece využít daleko lépe, navíc v rámci sportovního ducha. Žádné maratony, jízdy na kole, ale i tak zažiješ adrenalinu až, až!"

A tak jsem začala. Sotva mi do napínavého děje doktorky Kellerové vlítla reklama, vymrštila jsem se hbitě z postele, a rovnou pádila obřími skoky do kuchyně. Teď se Jíťo ukaž!

Během reklamy jsem stihla velice svižně nakrájet cibulku, zpěnit na omastku, v ten moment nakrájela rovněž svými hbitými prstíky maso, které záhy skončilo na voňavé cibulce a už se nádherně dusí. Přitom mi rychlovarná konvice oznamovala, že si mám zalít kafíčko. A s ním už šupky dupky k televizi, kde se v pohodě dozvím, jak se zase zdárně vyřešil další případ. Stihla jsem to, jsem fakt dobrá!

A než soudkyně Barbara rozhodla o konci v právě probíhajícím sporu, nedbala jsem vůbec varování, že nemáme přepínat, ale opět svižným krokem běžela do síně, odkud jsem popadla štafle, pominula vrzání v kolenou, ale vystoupala až na nejvyšší příčku, sundala záclony a věřte, nebo ne, stihla umýt jedno okno. Z toho, jsem měla teda výčitky, že jenom jedno, ale přece si nenechám ujít happy end. Vždyť za chvíli, než přejde pár vět, zase přijde reklama.

Bože, jak já jsem to krásně vyřešila! Spojila příjemné s užitečným, na všech stranách nastane spokojenost.

Ale ouvej! V noci, při napínavém dramatu, si prosím reklamu odpusťte! Přece nechcete po seniorce, aby za tmy tmoucí lezla po oknech a věšela záclony!

Autor: Jitka Štanclová | sobota 13.5.2017 20:51 | karma článku: 33,78 | přečteno: 2382x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,11

Jitka Štanclová

Tak se odnaučuje kouřit!

14.2.2024 v 19:00 | Karma: 24,47

Jitka Štanclová

Řidič, ten tvrdej chleba má

5.1.2024 v 19:02 | Karma: 26,80

Jitka Štanclová

Prostě pohodička

17.10.2023 v 21:02 | Karma: 22,34

Jitka Štanclová

Vše je jednou poprvé

19.9.2023 v 19:39 | Karma: 22,87

Jitka Štanclová

Děcka, půjdem k zubařovi!

29.8.2023 v 20:04 | Karma: 21,44

Jitka Štanclová

Děcka, jdeme na potok!

9.7.2023 v 22:03 | Karma: 23,06
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik