Jitka Štanclová

Tož chystejte se zase, Valaši!

31. 08. 2017 15:28:50
Vzkázala jsem té mojí rodině.Túra s mými milými, nesmí ke konci prázdnin chybět. To už je tak zavedené. Taková "Hujertúra", protože nás je čím dál víc.

"Tak vítaj, malá teto", slyšela jsem ze všech stran, když zastavil rychlík ve Vsetíně. A nebudem se dlouho zdržovat, za chvíli vyrážíme. Sice vedro na padnutí, ale dokud nám nohy slouží, tak se musí jít.

Tato trasa "Hujertúry", je zmapována od Kobelného až po Tesák a Bludný vrch.

Zvědaví kolemstojící

Kopce, hory, chaloupky, ty se nikdy neomrzí

Tak tady bylo staříčkovo, kde se poděly ty časy

Je libo občerstvení?

Když staví mravenci velké příbytky, bude prý tuhá zima, tak uvidíme

To je jízda!

Rozhledna Maruška v plné kráse

Co to? Náš památný strom je obklíčen. To jen pamětníci přijeli zavzpomínat

Tady jsem si vzpomněla na Jaromíra Š.

To se ti šlape, když máš delší nohy!

Vejdem se tu všichni

Malá teto, já ti zapózuju

Nejstarší účastníci, těm patří zlatá medaile

Příští rok musíme posílit naše řady

Prázdninová siesta, ani odřené kolínko nesmí chybět

Dovezla jsem si z výletu hodně dojmů, tento voní po celém bytě.

Ve Františkových Lázních mají na pohlazení Frantíka, na Valašsku zase Marušku (rozhlednu)Tato slova Pro šťastný návrat hovoří myslím za vše. Tak opět za rok, milá rodino!

Autor: Jitka Štanclová | karma: 22.23 | přečteno: 656 ×
Poslední články autora