Děcka, vy mě chcete snad zabít ?!

29. 12. 2018 11:27:36
A nebo bych mohla použít titulek Seniorka v ohrožení. I to se může stát, pokud budu s dárkem, co mi byl naložen zacházet neopatrně!

Vánoční dárky lze darovat i přijímat kdykoliv, každý to má v rodině jinak. Naše rodinka se sešla až později, letos přibyla k vánočnímu stromku novinka - dva krásní vnoučci. V pokoji tak zavládl chaos, protože oba broučci už lezou, jeden skoro chodí, tak se pozornost soustředila více na ně, než na dárky. Papír z dárků škubali ostošest, víc je však zajímala izolepa. A tak jsem ani nevnímala, co si z hromady dárků vybírám já.

Klasika: ponožky, kosmetika, drogerie, něco do kuchyně, tady nějaká butela na pití. Aha, pomyslím si, děcka pamatují na to, že když jdu někam na výšlap, na houby, nesmí mi s sebou chybět voda. To jsou teda pozorní. A už se raději věnuji těm dvěma prckům, je jich všude plno. Navíc honem pohostit rodinku, nejdřív přípitek, vzájemné poděkování za dárečky, jak se sluší a patří.

"Tak babičko, copak jsi dostala a co říkáš na dárečky," ptají se potutelně. A já předvádím a ukazuji vše, co je na stole.

"A nač máš tu láhev, nevíš?" Byla trochu nezvyklá, to jo, zatím mi vždycky postačila obyčejná "petka". Tak mladí napovídají.

"Ta láhev i ten držák asi k něčemu patří, ne?" usmívají se a já už tuším nějakou kulišárnu.

"Babi, máš to dole na chodbě", dodávají a já teda běžím po schodech (kolena, nekolena) a na chodbě na mě civí velká krabice a v ní... koloběžka!

"Děcka, tak to je teda něco!", vykřiknu, ale pak se krátce zamyslím. Oni mě snad chtějí zabít. Je mi jasné, že o kolobrndě jsem básnila už nějaký čas. Od té doby, co jsem se na ní projížděla ve Františkových Lázních, však uplynul přece jen nějaký čas a moje tělesná schránka se podstatně změnila, dokonce se i zmenšila, ale bohužel jen do výšky. Přesto se mi oči zamlžily, a to své modročerné nadělení si ráda vyzkouším, až bude pohromadě. To by v tom byl čert, abych to ještě nezvládla. A za rok mi v tom už třeba ti malí člobrdíci pomůžou. Určitě podám info!

Tak Šťastný a veselý ten příští rok!

(foto Tomáš Štancl)

Autor: Jitka Štanclová | sobota 29.12.2018 11:27 | karma článku: 25.30 | přečteno: 907x

Další články blogera

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma článku: 21.35 | Přečteno: 264 | Diskuse

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma článku: 32.13 | Přečteno: 2143 | Diskuse

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma článku: 23.37 | Přečteno: 444 | Diskuse

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma článku: 36.07 | Přečteno: 1105 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 13.62 | Přečteno: 187 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 25.16 | Přečteno: 334 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 8.33 | Přečteno: 174 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9168 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 428 | Diskuse
Počet článků 654 Celková karma 27.27 Průměrná čtenost 890
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...