Kterak redaktorky testovaly vibrátory

22. 02. 2019 19:03:22
Co to vidí oči mé, stářím už znavené. Tohle to jsou aspoň zprávy potřebné! To se hned člověk probere ze zimního spánku.

To jsem si jen tak mezi vařením odběhla k počítači, vždyť už mám tady dlouho pauzu, musím to napravit. Sotva se rozsvítil monitor, jen tak ze zvyku ledabyle proběhnu zprávy, opět samé katastrofy, pomyslím si. Až najednou, zbystřím zrak, až mi brýle poskočily na nose.

Redaktorky testovaly vibrátory, který je podle nich hitem roku? (zdroj Blesk pro ženy z 21. 2.)

Tak to musí oběd počkat, nic není přednějšího, než se poučit. V každém věku je potřeba se vzdělávat. A hlavně mě vrtalo hlavou, jak to ty holky redaktorský asi testovaly. Jestli hromadně, nebo každá sólo? Dokonce na mě juklo video, no to snad ne, že by to bylo i vidět? To dnes budem asi bez oběda, milá seniorko. Zvědavost je přirozená vlastnost a tak si to nejdřív pustím. Z videa na mě vyskakují různobarevné předměty s názvy nevídanými. Od Intenzivního kamaráda, Rychlého milence, Půlnočního jezdce až po hračku Nepotřebujete ruce ( tak to mě teda zaskočilo.) Další videa jsem už jen tak přelétla v rychlosti. Rady typu, že : I s malým kašpárkem lze dělat divy, v autě za jízdy raději nesexovat apod., to už jde fakt mimo mě, jsem ráda, když do auta vůbec díky bolavým kolenům nasednu.

Kdybych ale ty barevné věcičky viděla někde ležet, vůbec by mě nenapadlo, k čemu slouží. Ještě abych je tak vzala vnoučkům na hraní, to by byl teda gól od babičky. Ale nedivte se, tohle za našich časů nebývalo, nebo o tom aspoň nevím. Ale nebojte se, holky, není to závist, jen mě ten titulek překvapil (dobře zvolený tah na čtenost), když i já, seniorka za zenitem, jsem lehce nahlédla do tajů sexu.

Ale ze všeho si člověk musí brát poučení a hlavně motivaci. Na Univerzitě třetího věku, až se nás lektorka zeptá, jaké téma bychom chtěli na příště, budu první, co zvedne ruku. Jestli uhodnete, co to bude?

Autor: Jitka Štanclová | pátek 22.2.2019 19:03 | karma článku: 42.43 | přečteno: 10801x

Další články blogera

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma článku: 31.92 | Přečteno: 2127 | Diskuse

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma článku: 23.21 | Přečteno: 440 | Diskuse

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma článku: 36.03 | Přečteno: 1099 | Diskuse

Jitka Štanclová

Tak se odnaučuje kouřit!

"Víš kolik teď stojí cigára?" vyhrkl na mě bratránek do telefonu. Přesně nevím, ale těší mě, že my, jsme si tento nešvar "odhulili" maximálně za osm korun.

14.2.2024 v 19:00 | Karma článku: 24.19 | Přečteno: 644 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Lenka Prokopová

Jarní prázdniny

Máme za sebou jarňáky. Čas, kdy se rodiny přesouvají do jiných regionů nebo do Alp. Čas, který český rodič zpravidla tráví se svými ratolestmi zimními radovánkami. Čas, kdy můžeme být jako rodina spolu.

18.3.2024 v 22:47 | Karma článku: 6.60 | Přečteno: 139 | Diskuse

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma článku: 27.15 | Přečteno: 987 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXVII.

Společenský život je osvědčeným lékem na splíny, byť v aktuálním abstinenčním modulu s omezenou účinností.

14.3.2024 v 20:31 | Karma článku: 12.46 | Přečteno: 225 |

Lucie Vacková

Viléme, Hynku, Jarmilo! Co to jen na mě leze?

Postupně jsem vyloučila chřipku, virózu, anginu, kovid, neštovice, černý kašel, vši, svrab i záškrt - prostě všechno, co může jeden schytat, pokud pracovní dny tráví v narvané školní třídě.

14.3.2024 v 17:21 | Karma článku: 17.17 | Přečteno: 341 | Diskuse

Lenka Prokopová

Máme psa aneb Moje psí omyly

Říká se, že pes je nejlepší přítel člověka. Pořídili jsme si tedy nejlepšího přítele. Zatím to vypadá, že je to přátelství naoko.

12.3.2024 v 12:11 | Karma článku: 21.46 | Přečteno: 560 | Diskuse
Počet článků 653 Celková karma 28.37 Průměrná čtenost 891
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...