Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Do nákupní fronty mě už nikdo nedostane

Ať už jsou Velikonoce-neVelikonoce. Mám už totiž ponaučení z Vánoc, kdy kolabovalo co se dalo, i když samotný závěr byl překvapující. Nelekejte se, odbočení k Vánocům má svůj důvod.

Nákupní horečky nemám ráda. O tom jsem se zde zmínila již několikrát. Ale každý někdy chybuje a možná spíš my, ženy, sem tam propadáme panice, aby něco na svátečním stole nechybělo. To samé popadlo o vánočních svátcích i mě. Pro pár "maličkostí" jsem se vydala těsně před štědrým dnem a trefila se do toho nejhoršího okamžiku, kdy nikdo nestíhal, nejvíc já u pokladny. To vše, jsem popisovala zde:

https://stanclova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=740001

Ale o čem už se mi tehdy psát nechtělo, byly kolabující terminály. Tu zprávu lidé hlásili už na přecpaném parkovišti. Nevadí, než nakoupím, může se situace změnit a když ne, mám přece hotovost. V tu chvíli byl supermarket přecpán a po dlouhém čekání u pokladny, jsem přišla i já na řadu.

"Kartu už berete?", optala jsem se nesměle.

"Můžem to zkusit, zadejte PIN", prohlásila pokladní a úlevně si protáhla ztuhlá záda.

"Tak píše to, že se transakce nepovedla", dodala. V té chvíli už jsem si nadávala do blbých důchodkyň, co jenom zdržuje, honem jsme jí proto podala pětistovku a omluvně se ještě jednou podívala na frontu za mnou.

Ať už jsem doma! modlila jsem se a přísahala, že nikdy více!!! Asi za dva dny jsem nakoukla do internetového účetnictví a ouha! Částka byla záhadně stržena i tam. Proběhly Vánoce a hned po nich jsem zavolala zákaznickou linku příslušného obchodu. Paní u telefonu vstřícně vyslechla problém s dvojím placením, poděkovala za zavolání, přislíbila nápravu. Ta taky po určitém čase proběhla, na účet mi částka byla vrácena. A já vše vypustila z hlavy. Vše bylo v pořádku. Už dávno mi bylo jasné, že za takovou situaci si vlastně můžu já sama, když nechávám nákupy na poslední chvíli..

Ovšem minulý týden, při nahlédnutí do mého účetnictví jsem zbystřila. Ve sloupci červených plateb se skvěla jedna černá, příjmová. Pětsetkorun! Panebože, oni mi to poslali znovu, lamentovala jsem a už jsem znervózněla z komplikací s vracením. Třeba se spletli a zmizne mi to z účtu, utěšovala jsem se asi po dvou dnech. Pak mě napadlo otevřít stránky odeslaného a nevěřícně mi poskočilo srdíčko.

Omluva všem zákazníkům, kterým platební terminály způsobily komplikace a bonus již zde zmiňované částky. Tak to mi vážně spadla brada (i s rouškou). Věřte, že mě zaplavil šťastný, hřejivý pocit. Ani ne z toho bonusu (jasně, že potěšil), ale s tím, že se slušnost a vstřícnost přece jen nevytrácí z našeho života. A uznat chybu, to každý jen tak nedokáže. Zvlášť v této nelehké době, která zkouší naše charaktery víc, než jindy. A proto o tom všem píšu. Je potřeba taky občas chválit, nejen kritizovat.

Autor: Jitka Štanclová | pátek 10.4.2020 14:46 | karma článku: 30,63 | přečteno: 1592x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 26,83 | Přečteno: 642x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 340x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2186x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 571x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma: 36,12 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik