Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Když holky nevědí co chtěj

Modelka chtěla mermomocí pihy, tak si je natetovala. Oj, oj. A co dělat, když pihy prostě nechcete? Toť otázka.

Ještě jednou pro jistotu mrknu na tu zprávu, ale opravdu čtu dobře."Modelka chtěla pihy, po tetování přišla alergická reakce" (zdroj Idnes 17.3.)

A mě hned napadlo jediné. "Holka nešťastná, co tě to jenom popadlo?" To já, já bych měla bědovat a naříkat. Pihy byly totiž od dětství mým traumatem. Jak já se trápila a záviděla ostatním holčinám, že mají krásnou tvářičku, skoro bez poskvrnky (až na ty beďáry). I ségra Jana se mi dokonce vysmívala, že jsem jak pokropená přes cedník, navíc, že mám i chlupatý nohy. Tak to už bylo na mě moc! To se jí to řečnilo, když měla postavičku jak z žurnálu a klidně si mohla dovolit na soutěž Miss. Já to prostě schytala jako poslední sourozenec a jak mi tvrdila ségra, bylo to tím, že už nezbyl materiál. Tak tomu jsem nerozuměla už vůbec.

Ale nespravedlnost ve mně byla, to jo. Proto jsem dostala nápad, pro mě tehdy geniální. Když nám zase dovezli velkou zásobu pilin, (na topení v piliňáku), tajně jsem se zavřela do dřevárky, sedla si na tu hromadu, nabírala plné hrsti pilin a drhla si střídavě obličej i nohy tím dřevěným zázrakem. Zcela jistě jsem věřila tomu, že mi zmizí jak pihy, tak i chlupy na nohou. Sice mi na obličeji naskákaly skvrny jak po důkladném týrání, nožky takovou újmu nazaznamenaly, ale pravda vyšla najevo záhy. Pihy i chloupky zůstaly. Zmizely až za pár let, vlastně jsem to ani nepostřehla, už jsem měla jinší starosti, daleko důležitější. A když pak z rádia zazněl hlas Pavla Nováka o jeho Pihovaté dívce, byla jsem na své pihy dokonce pyšná. Bude to asi tím, že nejsem ta zklamaná influencerka z nadpisu, ale obyčejná malá babička blogerka, která nechce naříkat, ale pobavit. :-)

 

Autor: Jitka Štanclová | čtvrtek 17.3.2022 19:39 | karma článku: 24,60 | přečteno: 637x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Kam se hrabe thermolka, když ti bliká kontrolka!

„Babičko, půjdeš se mnou k tomu zápisu?“ škemral můj vnuk Honzík, když se blížilo ono datum zápisu do prvních tříd.

28.4.2024 v 19:49 | Karma: 24,46 | Přečteno: 429x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 27,06 | Přečteno: 657x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 343x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2189x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 572x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Nová odhalení z fakulty: studenti viděli vraha dřív, policie byla v budově víckrát

3. května 2024

Premium Masový vrah David K., který v prosinci při střelbě na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v...

Na důchodce zaklekli, chalífát neřeší. Němce děsí mdlé reakce jejich politiků

3. května 2024

Premium Snímky stovek radikálních islamistů demonstrujících v ulicích severoněmeckého Hamburku, kteří...

Na jednání o míru nepřijdeme, vzkázali Rusové. Švýcaři je ani nezvali

2. května 2024  22:11

Švýcarsko iniciuje vlastní mírovou konferenci o Ukrajině. S pozváním Ruska na setkání, které se má...

Pavel zkritizoval všechny. Nefér jsou Babišova slova i kampaň SPOLU, míní

2. května 2024  21:36,  aktualizováno  21:50

Kampaň, která dělá z hnutí ANO zastánce ruských zájmů, je podle prezidenta Petra Pavla stejně nefér...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,12
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik