Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Konečně mám řidičák

Říkáte si, že to v mém věku není možný? Ale vyvedu vás z omylu. Možné je vše na světě, jenom chtít a nejen snít.

O svých řidičských schopnostech jsem psala už nedávno. Ve snech totiž řídím bravurně autobus, dokonce tirák. Jsem ta nejhodnější řidička autobusu, lidem dokonce zpívám, prostě aby si tu jízdu užívali. Nejsem žádný škarohlíd, nervák. Tyto sny mívám už řadu let a vždycky se podivuji, že tak trochu podvádím a že mě dosud nikdo nepokutoval. Nevlastním totiž řidičák a jsem si toho vědoma. Ale je to adrenalin jako hrom! Vždycky jsem po takovém snu svěží, jako tahle rozkvetlá louka.

Moje první řidičská zkušenost byla na těchto saních. Ale zase tak odvážná jsem nebyla, protože za mnou ještě seděli mí sourozenci a vlastně to kočírovali , i když musím uznat, že někdy špatně. Pádům jsme se nevyhnuli.

 

Další zkušenost byla na darované kolobrndě. Musím se přiznat, že až tak moc jsem ji ne nezničila, spíš ničila ona moje kolena. Ale ještě není všem dnům konec.

 

 Pak jsem si splnila sen a projela se na tomto úžasném vozítku (ovšem jako spolujezdec)

Ovšem nejzodpovědnější byla tato jízda, to musíte uznat sami. To ani nepotřebuje komentář.

Ale pořád to nebylo ono, stále se mi sny vracely a já řídila jako divá, samozřejmě bez řidičáku a klamala tak orgány. Až přišel ten den "D". A já konečně prozřela a pochopila, že už to tak dál nejde, musím uznat svůj věk atd....A konečně si pořídila to, co mně odlehčí práci i myšlenky. Sice jsem při první jízdě málem havarovala, neboť jsem kouzelnou tašku tlačila před sebou. Ale od toho máme všímavé kamarádky, které mě včas varovaly. Sen o řízení se mi tak splnil, řidičák nepotřebuji (snad) a hlavně, lidičky, nebudu vás ohrožovat na životě, protože řídit, to já prostě umím!

 

 

 I vám přeji šťastnou jízdu, bez nehod.

A těm, kteří mi svěřili hlas do ankety, moc děkuji. Vážím si toho.

 

(fota.rodinný archív)

Autor: Jitka Štanclová | pátek 10.6.2022 21:37 | karma článku: 24,37 | přečteno: 564x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Kam se hrabe thermolka, když ti bliká kontrolka!

„Babičko, půjdeš se mnou k tomu zápisu?“ škemral můj vnuk Honzík, když se blížilo ono datum zápisu do prvních tříd.

28.4.2024 v 19:49 | Karma: 10,68 | Přečteno: 83x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 26,83 | Přečteno: 644x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 340x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2186x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 572x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,36
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik