Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Konečně mám řidičák

Říkáte si, že to v mém věku není možný? Ale vyvedu vás z omylu. Možné je vše na světě, jenom chtít a nejen snít.

O svých řidičských schopnostech jsem psala už nedávno. Ve snech totiž řídím bravurně autobus, dokonce tirák. Jsem ta nejhodnější řidička autobusu, lidem dokonce zpívám, prostě aby si tu jízdu užívali. Nejsem žádný škarohlíd, nervák. Tyto sny mívám už řadu let a vždycky se podivuji, že tak trochu podvádím a že mě dosud nikdo nepokutoval. Nevlastním totiž řidičák a jsem si toho vědoma. Ale je to adrenalin jako hrom! Vždycky jsem po takovém snu svěží, jako tahle rozkvetlá louka.

Moje první řidičská zkušenost byla na těchto saních. Ale zase tak odvážná jsem nebyla, protože za mnou ještě seděli mí sourozenci a vlastně to kočírovali , i když musím uznat, že někdy špatně. Pádům jsme se nevyhnuli.

 

Další zkušenost byla na darované kolobrndě. Musím se přiznat, že až tak moc jsem ji ne nezničila, spíš ničila ona moje kolena. Ale ještě není všem dnům konec.

 

 Pak jsem si splnila sen a projela se na tomto úžasném vozítku (ovšem jako spolujezdec)

Ovšem nejzodpovědnější byla tato jízda, to musíte uznat sami. To ani nepotřebuje komentář.

Ale pořád to nebylo ono, stále se mi sny vracely a já řídila jako divá, samozřejmě bez řidičáku a klamala tak orgány. Až přišel ten den "D". A já konečně prozřela a pochopila, že už to tak dál nejde, musím uznat svůj věk atd....A konečně si pořídila to, co mně odlehčí práci i myšlenky. Sice jsem při první jízdě málem havarovala, neboť jsem kouzelnou tašku tlačila před sebou. Ale od toho máme všímavé kamarádky, které mě včas varovaly. Sen o řízení se mi tak splnil, řidičák nepotřebuji (snad) a hlavně, lidičky, nebudu vás ohrožovat na životě, protože řídit, to já prostě umím!

 

 

 I vám přeji šťastnou jízdu, bez nehod.

A těm, kteří mi svěřili hlas do ankety, moc děkuji. Vážím si toho.

 

(fota.rodinný archív)

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jitka Štanclová | pátek 10.6.2022 21:37 | karma článku: 24,37 | přečteno: 565x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Babičko, pojďte na kostiblanky!

...“Sraz u nás ve tři hodiny před domem“, pokračovala moje snacha ve zvaní. Na co, to jsem neměla vůbec tušení.

15.5.2024 v 13:05 | Karma: 19,02 | Přečteno: 324x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Mami, jak jsi to dokázala?

To mi vždycky vrtá v hlavě, kdykoliv si na tebe vzpomenu. Zvlášť dnes, kdy se slaví Mezinárodní den matek.

12.5.2024 v 12:52 | Karma: 36,50 | Přečteno: 2655x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Poštovní schránka na rohu ulice...

Tak tuhle báseň, kterou se mnozí z nás učili, jako já, zná snad každý. Zrovna tak má každý z nás poštovní schránku, jako já. Sice nekvete modře, ale vážit by si jí mohli aspoň pošťáci.

7.5.2024 v 19:06 | Karma: 20,52 | Přečteno: 400x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Kam se hrabe thermolka, když ti bliká kontrolka!

„Babičko, půjdeš se mnou k tomu zápisu?“ škemral můj vnuk Honzík, když se blížilo ono datum zápisu do prvních tříd.

28.4.2024 v 19:49 | Karma: 25,24 | Přečteno: 508x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 27,32 | Přečteno: 703x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

Ukrajinu překvapila míra neúspěchu raket z KLDR, selže až polovina z nich

16. května 2024  21:15

Severokorejské rakety krátkého doletu KN-23, které Rusko používá ve válce na Ukrajině, vykazují...

Rusko nemá na průlom u Charkova dost lidí, Ukrajinci se udrží, řekl velitel NATO

16. května 2024  20:19,  aktualizováno  20:46

Ruská armáda nedisponuje dostatečným počtem vojáků k dosažení strategického průlomu v oblasti...

  • Počet článků 659
  • Celková karma 27,01
  • Průměrná čtenost 884x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik