Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Střípky z léta, aneb skočte si i do kaluží

 Dlouho jsem čekala na déšť a vyplnilo se. A hned se mi vybavil okamžik z dětství, kdy se brodím kalužemi v nových, bílých punčocháčích. Ta slast, ale chudák maminka!

Vždycky si spojím letní bouřky a lijáky s tímhle okamžikem. Děravý gumáky, bílý punčocháče a hlavně kaluže! Skákala jsem do nich jako divá (společně se sourozenci, to se rozumí, že jsme v tomhle byli zajedno.) Ale já byla nejmladší, tak jsem z toho vyšla nejlépe. Na ta všechna dobrodružství jsem vzpomínala při návštěvě jednoho zábavního dětského centra, kam mě vnoučátka zavedla. Tak to by se nám tehdy v dětství taky moc líbilo.

 

 

Jede jede mašinka

 

Na člunech po souši

i na vodě

a nesmí chybět občerstvení

úsměv prosím

 

A taky dinosauři nesmí chybět (Chlumec nad Cidlinou)

 

 

 

 

I tahle návštěva stála za to 

Ale to už je jinde a jindy čekatelka na rybičky...připlují, nebo ne?

dočkali jsme se....

...i toho deště

Babičko, pojď taky za mnou do kaluže

A tak jsem se s radostí přidala, jako za mlada

Krásné dny i noci vám přeji

(foto : já)

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jitka Štanclová | čtvrtek 25.8.2022 21:35 | karma článku: 20,41 | přečteno: 292x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Babičko, pojďte na kostiblanky!

...“Sraz u nás ve tři hodiny před domem“, pokračovala moje snacha ve zvaní. Na co, to jsem neměla vůbec tušení.

15.5.2024 v 13:05 | Karma: 19,02 | Přečteno: 325x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Mami, jak jsi to dokázala?

To mi vždycky vrtá v hlavě, kdykoliv si na tebe vzpomenu. Zvlášť dnes, kdy se slaví Mezinárodní den matek.

12.5.2024 v 12:52 | Karma: 36,50 | Přečteno: 2656x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Poštovní schránka na rohu ulice...

Tak tuhle báseň, kterou se mnozí z nás učili, jako já, zná snad každý. Zrovna tak má každý z nás poštovní schránku, jako já. Sice nekvete modře, ale vážit by si jí mohli aspoň pošťáci.

7.5.2024 v 19:06 | Karma: 20,52 | Přečteno: 400x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Kam se hrabe thermolka, když ti bliká kontrolka!

„Babičko, půjdeš se mnou k tomu zápisu?“ škemral můj vnuk Honzík, když se blížilo ono datum zápisu do prvních tříd.

28.4.2024 v 19:49 | Karma: 25,24 | Přečteno: 508x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 27,32 | Přečteno: 703x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

Ukrajinu překvapila míra neúspěchu raket z KLDR, selže až polovina z nich

16. května 2024  21:15

Severokorejské rakety krátkého doletu KN-23, které Rusko používá ve válce na Ukrajině, vykazují...

Rusko nemá na průlom u Charkova dost lidí, Ukrajinci se udrží, řekl velitel NATO

16. května 2024  20:19,  aktualizováno  20:46

Ruská armáda nedisponuje dostatečným počtem vojáků k dosažení strategického průlomu v oblasti...

Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA
Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA

Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...

  • Počet článků 659
  • Celková karma 27,01
  • Průměrná čtenost 884x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik