Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Nejlepší věšák je rotoped!

To se říká a já to můžu potvrdit. A taky se říká, že nejlepší dieta je nežrat. Tak vážení, tím si nejsem tak jistá. Ale ono se toho napovídá.

Sotva ráno otevřu oči, už mám výčitky. Do oka mi totiž padne pohled na rotoped, ověšený šatstvem. Samozřejmě, že mým. A já si hned po ránu dávám závazek.

"Dnes už tě osedlám, slibuji!" ale slibem nezarmoutíš, to je stará pravda. Na svůj slib si vzpomenu, neříkám, že ne, ale až večer, když ulehám k spánku. To jsem zase plná přesvědčení, že až ráno... S takovou se holka budeš za chvíli kutálet. Aspoň dodržuji to, že večer svá mlsná ústa uzamknu a basta! Určitě nechci se svou žravostí dopadnout jak jedna má kamarádka. Ta se k ránu probudila, něco ji tlačilo do žeber a ejhle! Kus nedojedeného řízku s ní sdílel její sny. Ale musím se zeptat, jak vlastně ten řízek dopadl. No, když je chuť, nedá se nic dělat.

Zrovna jako můj brácha se sestrou, když v čase svého mládí vyrazili na motorce na čundr. Mamka jim nasmažila na cestu řízky, sotva však vyjeli pět kilometrů na Mohelničák, brácha zastavil a prý "segra, tak požerem, ne?" To chápu, řízky mám taky nejraději ještě teplé!

Když nad tím tak přemýšlím, já vlastně za nic nemůžu. To všechno ta televize! To jsou samý pořady o vaření, jeden předhání druhýho, s kuchařkama se roztrhl pytel. A když pak vidím přes celou obří obrazovku grilovaný kuře, tak ani neusnu, natož abych vyskočila na rotoped. Naopak začnu intenzivně přemýšlet, copak zítra uvařím k obědu.

A hned se mi ulevilo! Není nad to očistit se, setřást ze sebe vinu. Tak je to správný. A teď se mrknu ještě do špajzu, ono vlastně není moc hodin, zobnu jenom něco malýho, slibuju!

 

 

 

 

 

 

(vše nafoceno a snězeno: já)

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jitka Štanclová | pondělí 20.2.2023 18:37 | karma článku: 26,75 | přečteno: 489x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Mami, jak jsi to dokázala?

To mi vždycky vrtá v hlavě, kdykoliv si na tebe vzpomenu. Zvlášť dnes, kdy se slaví Mezinárodní den matek.

12.5.2024 v 12:52 | Karma: 32,12 | Přečteno: 1576x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Poštovní schránka na rohu ulice...

Tak tuhle báseň, kterou se mnozí z nás učili, jako já, zná snad každý. Zrovna tak má každý z nás poštovní schránku, jako já. Sice nekvete modře, ale vážit by si jí mohli aspoň pošťáci.

7.5.2024 v 19:06 | Karma: 19,89 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Kam se hrabe thermolka, když ti bliká kontrolka!

„Babičko, půjdeš se mnou k tomu zápisu?“ škemral můj vnuk Honzík, když se blížilo ono datum zápisu do prvních tříd.

28.4.2024 v 19:49 | Karma: 25,08 | Přečteno: 483x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 27,19 | Přečteno: 684x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 349x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Češi mají sex méně často, říká průzkum. S intimním životem jsou spokojeni

13. května 2024  11:31

Češi mají sex méně často než v roce 2013, většina je se svým sexuálním životem spokojena. Vyplývá...

Válka bude vleklá, Putinův věrný bude jejím manažerem, naznačuje rošáda

13. května 2024  11:31

Výměna ruského ministra obrany Sergeje Šojgua za ekonoma a vicepremiéra Andreje Belousova podle...

Mladí se v noci koupali v chebské kašně, poškodili při tom sochu rytíře

13. května 2024  11:21

Uchycení sochy Rolanda k podstavci na kašně v horní části náměstí Krále Jiřího z Poděbrad v Chebu...

Fiala nedodržel slovo, že podepíše abolici pro Mynáře, tvrdí Zeman

13. května 2024  9:53,  aktualizováno  11:18

Bývalý prezident Miloš Zeman obvinil premiéra Petra Fialu (ODS), že nedodržel slovo, že podepíše...

Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby

Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...

  • Počet článků 658
  • Celková karma 26,98
  • Průměrná čtenost 886x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik