Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Já chci taky masáž!

Ach jo. Jak se podzim blíží, už mě loupe v kříži. A nejen mne, naříká kdekdo. Vrže v kolenou, jedno v kterém, obojí bolí, jako čert. Zapomeň holka důchodová, že to jen tak přejde, nebo že zabere nějaká zázračná pilulka, akorát si zkazíš žaludek. Cviky na balóně taky nic moc, na rotopéd sice vlezeš, ale z něj už se nemáš jak sesunout, kyčel vrže střídavě s kolenem. Tak hybaj se oblíct a vydej se směrem na zdravotní středisko, snad ti tam pomůžou.

To mám štěstí, panečku. Čekárna téměř prázdná, jen v koutě sedí dva senioři, zrovna v živém hovoru. Stále si pochvaluju, jak jsem to dneska chytla, být třetí, pokud nepočítám pacienty uvnitř, mohla bych být hotová raz dva. Vezmu časopis, ve kterém se zaručeně dozvím, kdo, s kým a kde. Nebo to, která celebrita odhalila spoďáry, pokud je ovšem na sobě měla. Ale hlasitý hovor těch dvou, zhruba sedmdesátníků, mi až tak nedal prostor k zajímavé a poučné četbě. Chtě, nechtě, jsem ho vyslechla.

"Venco a s čím seš tady vlastně ty, já už jsem ti vyzvonil svoje patálie s tou prostatou a včil mě řekni, co máš ty, za neduhy", vybídl kolega svého kamaráda. "Doktorce to jde pomalu, ztrvrdnem taky ještě aspoň hodinu, tak mluv."  "Ale, člověče, já měl takový nepříjemný problém s uchem. Nejdřív mne v tom levém začalo pískat. To se dalo ještě snést, celkem jsem si zvyknul. Ale pak se to stupňovalo, čím dál víc. Lítal jsem od čerta k ďáblu, střídal jsem doktory, jak ponožky a nic. Ušisko mně proplachovali, nakukovali do něho těma přístrojama, lili mně tam různý sajrajty, že sem kolikrát myslel, že to druhým uchem vyteče zpátky...a pořád nic! Už jsem byl člověče tak zoufalej, protože pískání, se proměnilo v hukot. Normálně mně hučelo v uchu, chápeš to," zdůraznil Venca své potíže a řval už na celou čekárnu, že ho musela slyšet i samotná doktorka. Nadechl se a pokračoval. " Už jsem byl Pepane tak nasranej a zoufalej, že jsem došel tady za tou naší mudr a ta mně napsala ty masáže a věř mně, nebo ne, já mám normálně pokoj", dokončil své vyprávění Venca. "Cože, masáže", podivil se Pepan, opět hlasitě na celou ordinaci. "To mě teda podrž, jaký masáže?" "No, nech mě domluvit, to ti teda povím a rád", konstatoval Vašek.

"Tady ta hodná doktorka, mně napsala, jak už jsem řek', normálně masáž. Tak jsem nahlídl do seznamu a objednal jsem se na první adresu, na kterou jsem kápnul. Když jsem tam přišel, přivítala mě taková štramanda, sotva třicítka, ale fakt pěkná po všech stránkách, Pepane", zasnil se Venca a pak hned pokračoval. "A prý, tak se pane vysvlečte do půl těla, no to se ví, že jsem to bleskově udělal. A pak, ať si sednu na židli, tak jsem taky poslechl. A člověče, Pepane, ona si stoupla za mne, ty svoje čtyrky mně normálně natlačila na krk a pak to začalo! Kroutila mně krkem sem a tam, až jsem myslel, že mně ho už nedá na původní místo. Pak masírovala celou hlavu, kousek po kousku, no já fakt nevěděl, jestli je to skutečnost, nebo su už v nebi. A to mně mezi tím vším pořád říkala, ať se uvolním. Já byl blbec furt v křeči, no ty bys nebyl?  Ale to ti právě chcu říct, Pepane", udělal Venca pomlku, aby se nadechl k samotnému závěru řeči, "když jsem tuto masáž absolvoval po třetí, hučení v uchu načisto přestalo, věřil bys tomu?", ukončil vítězně Venca svůj monolog. "To si děláš prču, né", vydechl úžasem Pepan. "No nedělám, je to skutečně tak", potvrdil svá slova Venca. "No počkej, počkej a co teda jdeš ještě za doktorkou, když už slyšíš normálně", vyzvídal Pepa. "Víš, nějak se mně zdá, že ty samý problémy začínají i u druhýho ucha, tak si nechám napsat ještě další masáž, abych tomu předešel," omluvně pronesl Venca a souhlasně při tom pokyvoval hlavou. "Tak se mně teda zdá, Véno, že ti sice přestalo hučet v uchu, ale začalo úplně na jiným místě, ty kujóne," začal špičkovat kamarád.

Spolu s oběma aktéry, se vesele bavili i ostatní pacienti, kteří sem přišli později. Jak ale nakonec hovor důchodců pokračoval, a zda Venca s tou žádostí na novou masáž u doktorky uspěl, už jsem se nedozvěděla. Pustili mě totiž oba přednostně na řadu a já se cestou do ordinace rozhodla... chci taky masáž!

Autor: Jitka Štanclová | pondělí 24.11.2014 18:03 | karma článku: 17,08 | přečteno: 814x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 26,83 | Přečteno: 642x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 340x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2186x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 571x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma: 36,12 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  9:48

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Soud rozhodne v případu upálení družky. Bylo to italské manželství, říká obžalovaný

25. dubna 2024  9:45

Krajský soud v Brně dnes vyhlásí rozhodnutí v případu muže, kterého obžaloba viní z vraždy družky v...

PŘEHLEDNĚ: Langšádlová nekončí jako první. Jaké změny už zažila Fialova vláda?

25. dubna 2024  9:33

Přehledně Ve čtvrtek oznámila demisi ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová (TOP 09). V koaliční...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  9:29

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik