Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Usměj se, kamarádko, ještě bude hůř.

Protože nikdy není tak špatně, aby nemohlo být hůř. Ale to už je prostě život a ten nám připravuje ty nejrozmanitější situace.

"Ahoj krásko."

"Ahoj hvězdo, ráda tě slyším".

Tak se spolu vítáme přes sociální síť, už nějaký ten rok. Spolužačky ze základky, která už je pěkně dlouho jen ve vzpomínkách. Vždycky jsem ráda, když se ozve a zavzpomínáme. Pokaždé jsem ráda, když mě vůbec spolužáci poznají, po takové době. I my dvě, jsme se vlastně viděly až po čtyřiceti letech, a to díky internetu.

Pokaždé se vyptávala na mou velkou rodinu a vždycky si tak trochu posteskla, že oni se až tak moc se sourozenci nevídají...není nějak čas.

"Je to škoda, děvče, čas tak hrozně utíká a pak je najednou pozdě", opakovala jsem jí pokaždé. Po čase mi šťastně hlásila.

"Holka, sešli jsme se všichni na máminých kulatinách, bylo to moc fajn".

Potěšilo mě to. Rodina se má přece scházet, dokud to jenom jde.

Dnes se ale na monitoru objevil smutný smajlík.

"Ahoj, krásko, jsem tu jen na chvíli, jedu za mámou do nemocnice, měla mozkovou příhodu. Ochrnula na půl těla, ale vnímá nás. Vůbec nevím, co bude dál. S bráškama se střídáme na návštěvách, máme starosti."

Ano, teď už se čas musí najít. Je to smutné, když se předtím musí něco stát, aby se lidé sešli.

Ale ještě je čas, kamarádko. Ještě není vše ztraceno, šance tu je.

Tak se usmívej, usmívejte se a scházejte se všichni, maminku to jistě potěší.

To já, dnes zapaluji svíčku.

Právě dnes, totiž máme smutné výročí.

Ale při tom smutném vzpomínání se i usmívám. Maminka by si to přála.

 

Autor: Jitka Štanclová | pátek 5.2.2016 13:10 | karma článku: 22,26 | přečteno: 980x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 26,83 | Přečteno: 642x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 340x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2186x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 571x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma: 36,12 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  11:35

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

ANO nemá představu o budoucnosti, odpověděl Fiala Babišovi ohledně důchodové reformy

24. dubna 2024  11:22

Šéf ANO Andrej Babiš na svém účtu na sociální síti X tento týden zveřejnil video, ve kterém...

Kdo pošle hlas do voleb z ciziny poštou, bude moci jít volit znovu a jinak

24. dubna 2024  10:57,  aktualizováno  11:20

Pravidla pro volby poštou ze zahraničí se ještě oproti původnímu vládnímu návrhu změní....

Senior přivezl granáty na služebnu v Prostějově autobusem, ukradl je na vojně

24. dubna 2024  11:17

Osmdesátiletý muž, který minulý týden přinesl na policejní služebnu v Prostějově v igelitové tašce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik