Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Na ten sraz blogerů jsem prostě musela vyrazit...

...ale pořád jsem váhala. Kdopak asi bude zvědavej na tetinu z Moravy? Pak mé druhé já zavelelo. "Musíš, když už ses ocitla v té desítce!" A tak jsem jela.

A vůbec jsem nelitovala. Dokonce si Prahu prodloužila o jeden den.

Moc ráda jsem poznala naše administrátory "naživo"...

...A osobní setkání tváří v tvář s vítězkou nováčka roku Sylvou

Skvělou Martou

"Větvou", kterého jsem si představovala snad dvoumetrového

Jaromírem

Neúnavnou Janou a Pavlou

Viktoríí a Šárkou

Honzou.     Škoda, že se víc fotek z interiéru nepovedlo

A na druhý den jsem v doprovodu mých průvodců vyrazila na parník. Tento byl zrovna náš, nevadí, že jenom na hodinu. Tak malá ukázka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za kvalitu fotek se neomlouvám, neboť pro to musí mít člověk jisté nadání a taky udělat něco navíc, obětovat se, což já nedělám až tak svědomitě. :-)

A za doprovod, a "azyl" moc díky svým dvounohým i čtyřnohým přátelům

 

A za skvělé setkání, atmosféru, toho 5.5. na Zubajdě, patří dík všem, kteří se o to zasloužili.

Autor: Jitka Štanclová | neděle 7.5.2017 12:54 | karma článku: 27,13 | přečteno: 936x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 26,83 | Přečteno: 642x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 340x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2186x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 571x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma: 36,12 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Bezdůvodně napadl děti na zastávce a v tramvaji. Agresora policie dopadla záhy

23. dubna 2024  12:16

Napadení dvou skupin dětí krátce po sobě šetřili v polovině dubna policisté v Praze Řepích. Nejprve...

Kadyrov má nekrózu slinivky, Kreml hledá nástupce, tvrdí investigativci

23. dubna 2024  11:03,  aktualizováno  12:09

Spekulace o zdravotním stavu Ramzana Kadyrova opět přiživil ruský exilový portál Novaja Gazeta...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik