Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bože, vždyť já tu reklamu vlastně miluju!

Pořád na ni nadáváme, suchou nit na ni nenecháme a přitom je tak užitečná,... jen na to přijít včas. A já na to přišla.

Když se před mnoha lety objevila v televizi první znělka reklamy a známý poskakující panáček, byli jsme unešeni a hltali každé jeho slovo. Doba se však změnila, reklam houfně přibývá, až jsme na ni mnozí přímo alergičtí.

Já to postupem času řešila jednoduše, vypnutím zvuku. Ale vše marné, v uších mi stejně zněly známé fráze pořád dokola. Až jsem z toho měla kolikrát osypky a tiky.Tak jsem si řekla a dost!

"Jitule, vzpamatuj se a hlavně vzchop se! Přece nebudeš svůj drahocenný, seniorský veget trávit zhlédnutím reklamy, můžeš ten čas přece využít daleko lépe, navíc v rámci sportovního ducha. Žádné maratony, jízdy na kole, ale i tak zažiješ adrenalinu až, až!"

A tak jsem začala. Sotva mi do napínavého děje doktorky Kellerové vlítla reklama, vymrštila jsem se hbitě z postele, a rovnou pádila obřími skoky do kuchyně. Teď se Jíťo ukaž!

Během reklamy jsem stihla velice svižně nakrájet cibulku, zpěnit na omastku, v ten moment nakrájela rovněž svými hbitými prstíky maso, které záhy skončilo na voňavé cibulce a už se nádherně dusí. Přitom mi rychlovarná konvice oznamovala, že si mám zalít kafíčko. A s ním už šupky dupky k televizi, kde se v pohodě dozvím, jak se zase zdárně vyřešil další případ. Stihla jsem to, jsem fakt dobrá!

A než soudkyně Barbara rozhodla o konci v právě probíhajícím sporu, nedbala jsem vůbec varování, že nemáme přepínat, ale opět svižným krokem běžela do síně, odkud jsem popadla štafle, pominula vrzání v kolenou, ale vystoupala až na nejvyšší příčku, sundala záclony a věřte, nebo ne, stihla umýt jedno okno. Z toho, jsem měla teda výčitky, že jenom jedno, ale přece si nenechám ujít happy end. Vždyť za chvíli, než přejde pár vět, zase přijde reklama.

Bože, jak já jsem to krásně vyřešila! Spojila příjemné s užitečným, na všech stranách nastane spokojenost.

Ale ouvej! V noci, při napínavém dramatu, si prosím reklamu odpusťte! Přece nechcete po seniorce, aby za tmy tmoucí lezla po oknech a věšela záclony!

Autor: Jitka Štanclová | sobota 13.5.2017 20:51 | karma článku: 33,78 | přečteno: 2382x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 26,83 | Přečteno: 642x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 340x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2186x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 571x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma: 36,12 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Trumpova bulvární odysea. Jeho věrní z něj dělali nadsamce, soupeře likvidovali

25. dubna 2024  14:10

Premium Aktuální soud s Donaldem Trumpem, ve kterém se propírají i jeho opakované zálety, je unikátní...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum. Nahradit ji může Havel

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  13:55

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor

25. dubna 2024  13:45

Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...

Zastal se urážené kamarádky, schytal kopanec do hlavy. Policie hledá útočníka

25. dubna 2024  13:42

Pražští policisté pátrají po agresorovi, který v březnu v Karlíně napadl jiného muže. Incident se...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik