Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jituš moc pěkný pocourání.R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, paráda, toto jsme absolvovali před dvěma lety, takže milá vzpomínka.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

hezký...budu se ve Zlínském kraji v červenci taky toulat...od Baťáku na obě strany:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Už teď se těším na Tvoje specialitky:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, já su z Hluku, v Hradišti mám synovce, v Luhačovicích se narodil bratr a ve Zlechově mám švagrovou ;-D, tak bacha na mě R^V

1 0
možnosti
Foto

Jiří, šak já vím, že si synek z Moravy R^ Proto sa ťa nebojím;-DV

1 0
možnosti

v té jídelně bych s dovolením poobědvala s Tebou ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak co si objednáme, Mirko? :-)

0 0
možnosti

Krásná procházka místy, kde jsem, bohužel, nebyla. Takže jsem se obohatila.:-)

Jitko, díky za to. R^ (fotky jsou pěkné, tak je nepomlouvej -viz níže:-))

1 0
možnosti
Foto

Marie, díky moc a nezoufej, já v těch místech byla taky poprvé;-D...díky za nakouknutí, potěšila jsi mě R^

1 0
možnosti
ZS

R^Karma, Jituš, v Luhačovicích jsem byla jako dítě a úplně se mi vybavila atmosféra ... V nějakém takovém domku jsme bydleli... díky za vzpomínky;-)

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, Zuzko...oživení vzpomínek, to se mi líbíR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné fotografie moc pěkných míst. V tom zámečku by se mi líbilo bydlet.;-)

1 0
možnosti
Foto

Vám taky?;-)...díky za příspěvekR^

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezké toulání, Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

Vizovice a místní pralinky :-) Ňam R^

1 0
možnosti
Foto

Martino, to byla dobrota. Ale s těmi fotkami se před Vámi až červenám....jsem amatér:-) Moc díky za příspěvekR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,74
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik