Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vážení, Floru si pamatuji asi tak od roku 1965-1966, když začínala. Byla to opravdu nádhera :-) Hlavně, že se líbilo :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) děkuji za nahlédnutí.

0 0
možnosti
Foto

R^ Jitko, díky. Hned bych tam udělala díru do účtu.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Soňo, tak o tom žádná, peníze se jenom míhaly;-D...díky za návštěvu;-)

0 0
možnosti
MK

Jitko, zase hezká fotoreportáž. Líbí se mi to.:-)

1 0
možnosti
DS

Děkuji za přiblížení atmosféry, máme Olomouc krapet z ruky. Barevná a voňavá atmosféra:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dášo, jsem ráda, že se to líbí.R^;-)

0 0
možnosti

Floře jsem se zase vyhnul ... takže děkuji za zprostředkování .-)

2 0
možnosti
Foto

R^Jitko, díky za krásný výlet a pozitivní atmosféru:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, bylo tam fajn ;-)...díky za nakouknutíR^

1 0
možnosti

Měla bych zajet..jednak mám na Olomouc hezké vzpomínky a jednak miluju květiny ;-)

Díky, Jitu :-)

1 0
možnosti
Foto

Určitě si udělej čas, stojí to za to.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik