Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jasně, elementární zásady slušnosti platí, ale vždy si vzpomenu na jednu paní, které jsem uvolnil místo...a. ona na něj položila kufr.:-)

1 0
možnosti
Foto

Třeba v něm měla poklad;-D..Jaromíre, díky ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jitko, čím víc si budou moct školáci moci stěžovat na "šikanu" od učitelů, třeba za křivý pohled nebo zvýšení hlasu, tím bude hůř. O výchovném pohlavku ani nemluvě, a to nejsem žádný zastánce tělesných trestů.

3 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlasR^..Díky, Honzo, za návštěvu;-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné Jitko, tak nějak ze života. R^ Slovy Honzy Pražáka - svět se v "pihel" obrací :-)

3 0
možnosti
MK

Hezký příspěvek. Trochu smutný.

2 0
možnosti
Foto

Veselo mi z toho nebylo, to máte pravdu;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Hezký článek. Jitko, je to  různé, někdy jsou mladí na pár pořádných facek, ale někdy je to přesně naopak. Zrovna před hodinkou jsem jela domů s docela těžkou taškou a pán kolem 45 honem pospíchal, aby si na to jediné volné místo sedl. Že by si mě nevšiml, o tom v tomto případě nemohla být řeč.

Probodl mě očima a jal se bavit celý dopravní prostředek svými problémy telefonováním. O to víc pak potěší třeba jen úsměv, jak se říká:Nestojí nic a dává mnoho.:-);-)

1 0
možnosti
AJŘ

Stoupla bych si vedle něj a čekala na první cuknutí. Pak bych se mu svalila na klín. A že nejsem žádná lehká děva;-D, tak by si to asi užil.

3 0
možnosti
PP

P28e20t71r 67P53e28t73r59o29v

22. 5. 2015 16:16

Ta dnešní mládež. Když už prakticky nepustěj z ruky ty svoje mobily a jiný udělátka, aby jim na internetech jako náhodou něco neuteklo, bylo by dobré, kdyby se jim váš text, paní Jitko, dostal do ruky, resp. na display. Třeba by se kapku zastyděli a zamysleli. Mládežnící.

Jenže jak to provést?

1 0
možnosti
Foto

On ten můj příběh není jen o té mládeži. Víte, mnohdy se tak chovají právě proto, jaký mají příklad v dospělých. A pokud je to nenaučí především doma, pak to ani škola nezachrání.  Zamyslet by se tak měl každý, bez rozdílu věku, jak píši závěrem.

0 0
možnosti
JK

Tak mě napadlo, jestli to není tím, že mladý kluk je na společenském žebříčku úplně vespod.

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,65
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik