Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A pak jak mám držet dietu, když jsou tady takový frontální útoky ;-D;-D;-D. Jituš pěkný reportR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tomu se prostě nedalo odolat:-P zdravímR^

1 0
možnosti
Foto

já bych dal teda Božkov:-)

1 0
možnosti
Foto

Mňam. Vypadá to dost dobře! :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Dala bych si. Děkuji za pozvání.R^

1 0
možnosti
Foto

Ráda jsem pozvala;-) a Vám díkyR^

0 0
možnosti
Foto

R^Jitko, hned bych si dala:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tedy mňam. I když na sladké moc nejsem, tak tohle bych si s chutí dal:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Je to sice nezdravé, ale hned bych se zakous. R^

1 0
možnosti
Foto

Možná nezdravé, ale výborné;-)..díkyR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko super, a tečka -  poslední fotka je navýsost pravdivá ;-D

1 0
možnosti
Foto

Taky to pořád tvrdím;-D..díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
MK

No když jsem na ten frgál pozván tak určitě přijdu, jen nevím kdy, v kolik a kam????

PS a dostanu výslužku pro rodinu, co blog nečte ;-)?

1 0
možnosti
Foto

Právě jste přišel... ve 14.49;-D Rodina má smůlu, musíte ji zasvětit do tajů blogů;-)

Moc díky, že jste se stavilR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik