Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Parádní práce, Jitko! .-)

1 0
možnosti
Foto

To mě těší dvojnásobně, když to píšeš ty!;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný vztah a záslužná práce.R^

Celý svůj profesní život navrhuji také stromy a mám vždycky radost, když je někde opravdu vysadí. Něco se i pokácelo, ale byl k tomu opravdu důvod.

Vadí mi lidé, kteří klidně pokácí vzrostlé břízy jen proto, že z nich padá listí a semínka. Kdyby alespoň na jiném místě vysadili nové, ale to už je ani nenapadne. Prostě jsme lidé různí.

2 0
možnosti
Foto

Ano, jsme různí. Skácet strom je tak snadné. Moc díky za přečtení:-)

2 0
možnosti
Foto

Miluju všechny stromy. A potom, co jsem zjistila, že jsem na všechny listnáče alergická, miluju je ještě víc. A svůj největší alergen, který své větve už rozložil přes celé velké okno ložnice je má láska. Skáčou si v něm veverky, deštík v něm krásně šustí, a když otevřu okna dokořán, tak jeho větve zvědavě nakukují do ložnice. Nemohla bych ho nechat skácet, raději budu celou noc kýchat s kapesníkem u nosu a brečet alergické slzy. Každý mi ten výhled z postele závidí a přiznám se, někdy si zajdu do ložnice i několikrát denně - pokochat se :-)

3 0
možnosti
Foto

Marie, na rozdíl od některých lidí,(kteří alergii vyvolávají), ty stromy za to nemohou;-) Užívej si svůj strom a třeba mi ho vyfoť, ať se taky pokochám;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Stromy a kameny mlčí, ale dodávají síluR^

3 0
možnosti

R^:-) nádhera objímat stromy, aspoň pohledem. A vzpomněl jsem si: "A on tam stál a koukal do polí, byl jak král, sám v celém okolí...". Vám Jitko poděkování:-)

1 0
možnosti
Foto

..."korunu měl, i když ne ze zlata a jeho pokladem, byla tráva střapatá"....Jane, díky za vzpomínku;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, pošlu Ti fotku mé jedle - neuvěřitelná krasavice, která vyrostla z děsnýho a darovanýho "koštěte". Celý Eden je obklopen vysokými smrky. Zajedeš li někdy do lázní... Ahoj a R^V

1 0
možnosti
Foto

Jiří, pošli, už se těšímR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, každé sepětí s přírodou je dobréR^

3 0
možnosti
Foto

Jitko, moc hezké povídání, malinko závidím.:-)

2 0
možnosti
Foto

Soňo, každý si svůj strom najde, uvidíš!;-)

0 0
možnosti
Foto

Jituš R^ A objímáš stromy, nebo hladíš je ? Není na tom nic úchylného, přestože to někteří tak prezentují, s ohledem na zálibu jednoho vysokého státníka.;-D

2 0
možnosti
Foto

Ivi, objímám i hladím, zaslouží si to! A to nehledě na politiku;-D

2 0
možnosti
Foto

modřín formoval mou fantazii... mám je ráda... a krásné jsou ty mohutné větve... to je krásná fotka... to by se lezlo, panečku.....R^zdravím Jitko:-)V

1 0
možnosti
Foto

Modřín je hezký i když zrovna opadává. Když je jich víc pohromadě, je to záplava žluté, až zlatavé barvy....Radko, přeji pěkné dnyR^;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik