Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Někdy je až neuvěřitelný, co všechno lidi proberou nahlas, na veřejnosti... ale občas je to dobře, protože si to jedna taková, co má pod čepicó, zapamatuje, napíše o tom a my se pak po ránu zdravě zasmějeme. A hned je mi líp;-)

hezké léto, Jitu:-)

1 0
možnosti
Foto

Za každý úsměv su ráda, Miri. Pěkné dny přeji;-)

0 0
možnosti
Foto

No Jitko, ty si teda dračice ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já nic, já jenom předávám poznatky;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D8-oŽe HO maj velkýho, to jsem už slyšela, ale o barvě nic. Díky za poučení!:-)

1 0
možnosti
Foto

Kláro, tak to jsme na tom stejně, ale stejně, když neuvidíš, neuvěříš... Bloncka měla štěstí.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to je bomba... Něco takového tak hned nevidí a neslyší... Škoda, že tím vlakem jezdím málokdy. (Naposledy před čtrnácti dny). Díky , Jitko, zasmála jsem se... Moravanky jsou zvědavky. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Mirko, myslím si, že nejen Moravanky.;-) Každopádně díky každému, kdo se při čtení usmějeR^

0 0
možnosti
SH

R^, jéje, tak koukám, že máme velkou konkurenci. Takové turistické zajímavosti u nás nenajdete. Zatím:-)

1 0
možnosti
Foto

Jejda, tak k vám se nevydám;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, vyraž tam a popiš zevrubně vše co uvidíšR^!!

2 0
možnosti
Foto

Horste, aby z toho nebyla nakonec telenovela;-D

0 0
možnosti
MS

Stačí jen zmínka o černošském penisu a už je tady reklama na hadice. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Milane, tak tu jsem prošvihla, zatím co jsem sekala zahradu. Mám já to smůlu!;-D

1 0
možnosti
ZS

Jezdím ke špatnýmu moři .....;-)

1 0
možnosti
Foto

Zdenko, to by chtělo nějakou navigaci;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik