Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každá doba si žádá svou divočinu...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^ Jen slyším Pokémon, jaksi se něco ve mně vzepře. Nejsem cool. Je mi dobře v přírodě a se zvířaty a fajn lidmi. Cítím se u toho svobodně.;-)

2 0
možnosti
Foto

Já znám Pokémon Go jenom z tisku. Moje náctileté dcery si ťukaly na čelo, proč by to jako měly hrát. No asi nejsme moderní cool rodina. Nebo je to tím, že já jako jediná mám ́chytrý ́ telefon, ale jsem blbá uživatelka a neustále se dcer ptám jak se tam stahuje to či ono.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, já ani nechci chytrý telefon, mám úplně jednoduchý pro seniory a při jeho ovládání si připadám celkem chytře;-Dzdravím!R^

0 0
možnosti
JT

Jitko, když jsem se díval, opřen o zábradlí, dolů do Labského dolu, už jsem o pokemonech věděl a říkal si, kolik lidí by tam dole skončilo kvůli lovu. A jako příznivec černého humoru se těším na ty zprávy o utonulých kvůli vodním pokemonům. Až nebude příčinou přecenění sil, alkohol, ale lov vodních příšerek na mobil;-D. Já tedy se v zoo budu chovat staromódněR^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, to jsme na tom stejně. I já se tak v ZOO chovala. Až teď mně ale došlo, jak bych asi vypadala, lítajíc s mobilem v ruce;-D

1 0
možnosti
Foto

Jituš, už moje babička, která se narodila v 19. století a dožila se 92 let říkala - po staru se nedá žít :-)

2 0
možnosti
MJ

Jitko, mně bylo také trochu divné, jak nejmladší dcera spěchala na hřbitov zapálit svíčku babičce... ty víš, proč spěchala...:-) Ty potvory byly i tam..,

1 0
možnosti
Foto

Ty jsi stále cool!;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Olčo, díky za nahlédnutí;-)

1 0
možnosti
Foto

A nelovíš je už taky náhodou?;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Začínám, Jitko, litovat toho, že se nejmenuji POKÉMONR^

1 0
možnosti
Foto

J91a46n29a 72M72a84j67o59v53á

29. 8. 2016 16:01

Nám onehdá seděl jeden na žehlícím prkně. Ale zeťák ho chytil, tak můžu žehlit beze trachu, že mu napařím dupku :-)

2 0
možnosti
Foto

Jano, přesto bych byla raději opatrná, takovýho pokemona když naštveš, nevím, co udělá! To mi ten klučina zapomněl říct...to víš, spěchal;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik