Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezky napsané, Jitko. Vzpomínka na čalamádu, ale hlavně na maminku, která dovedla pro svoji velkou rodinu vytvořit teplo domova... Díky. R^V

1 0
možnosti
Foto

Jitko, tolik chutí a vůní! Mám na to podobné vzpomínky, byť se u nás nescházela u toho procesí :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivo, to jsou vůně podzimu...pak teprv přišlo to zelíčko, uzené a ...pálení slivovičky!;-)

0 0
možnosti
LI

Jo, jo, to od našich maminek bylo stejně všechno nejlepší... A teď je to na nás -")))

1 0
možnosti
Foto

Proč já bydlím tak daleko ;-( ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, je to coby kamenem dohodil!;-D

0 0
možnosti

Jituš, u vás by se mi líbilo. Mám ráda jednoduchá jídla. Jen ty škubánky ne nasladko, ale večer opečené slané:-))

U tchyně jsem se naučila beleše, a ty mám moc ráda.

Je obdivuhodné, že maminka vyšetřila čas na malování.

1 0
možnosti
Foto

Malování byl jednak velký koníček a neuskutečnitelný sen o studování a taky samozřejmě nějaký zdroj příjmu. Maminka obrazy spíš darovala.

1 0
možnosti
JP

Na čalamádu bohužel už jen vzpomínám, u nás to probíhalo podobně, jen ten malířský stojan měl tatínek, vymýšlel i různé recepty, maminka byla spíš na klasiku. Já jsem zůstala jen u okurek, zelí s křenem, meruněk a broskví. Všechno ostatní stačí rodinka zkonzumovat zasyrova ;-D Děkuji za připomenutí návratů ze školy, v poledne už na plotně byly taky podobné dobroty jako u Vás. Já jsem to svým dětem nedopřála, neb jsem byla v rachotě, ale o to víc jsem se snažila o víkendech. Zvláštní je, že si vůbec nevzpomínám, že by rodiče byli někdy tak upachtění a stále někde pobíhající a nervní jako já, přestože měli daleko víc povinností, těžkou práci, zahradu, zvířectvo. Všechno probíhalo v naprostém klidu, tak nějak, jak o tom píšete i Vy. R^

3 0
možnosti
Foto

Jano, tu trpělivost taky postrádám a nejen u sebe, přesně jak to popisujete;-)Moc díky za návštěvuR^

1 0
možnosti
Foto

Zavařování mne neba, ale plnej špajz je holt plnej špajz. Na zimu je potřeba se připravit.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, přesně tak to je!;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Nezajímavé... ale poctivé!:-) Já si spíš vybavím, jak se zavařovaly třešně a okurky. Možná proto, že tohle se dělalo o prázdninách?;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, toto vše, jak píšeš, bylo o prázdninách;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik