Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Já bych ho, magora, když to ta jeho neumí, kopla pěkně do šimpánu. To kamery neberou.

0 0
možnosti
Foto

Jo, mělas ho kopnout do hlavy !

1 0
možnosti
Foto

Když já nezvednu nohu tak vysoko!;-)

1 0
možnosti
Foto

Těžce nesnáším tyhle hlášky;-OR^

1 0
možnosti
Foto

Ani já ne...nevyhneš se tomu, jak je vidět, nikde.:-/

0 0
možnosti
Foto

Ručně jim to nevysvětluj, ještě tě zavřou a za to ta telka nestojí.;-) Někdo se holt potřebuje takhle vyjadřovat. A občas mám pocit, že to ani nesouvisí s věkem.

2 0
možnosti
MP

Člověku je až trapno za ně. Když už to přesahuje míru a člověk ssebou má třeba malé dítě, které se snaží vést slušně, a jsme třeba ve vlaku a nedá se odejít, tak na chvíli mi pomohla hláška: Mládeži, a nespletli jste si spoj? Dobytčák jel z vedlejší koleje 5 minut po nás. (To jako na ty voly a krávy, na ty stále častější genitálie už nevím, co by pomohlo.)

3 0
možnosti
Foto

zdravím... je to takové blbé...no...ale když slyším některá naše telata, a to jsme výběrová škola... kolikrát řeknu... čoveče, co to slyšim?... a oni se rozhihňají a samozřejmě zarazí a dojde jim a že pardon a my to tak nemysleli.... Ale já u toho,, tvého,, nebyla... takže nepříjemné to být mohlo hodně a chápu, že dotyčný znejistí a otráví ho to notně ... Jituš, musíš houknout tak, že jsou v tu chvíli na plínu... i když máš v sobě klid a jistou zažitou nadvěcnost, jakož i to opravdové pobouření... jako nepoznáš ty... nepoznají totiž oni.:-)V a pak to vypustit z hlavy. Tak hezký den:-)

4 0
možnosti
Foto

Radko, telata už mám taky odposlechnuta, tohle byli tak třicátníci, těm to už těžko dojde...leda zpožděně.;-) I Tobě přeju pěkný den:-)

1 0
možnosti

Jituš, to je tedy síla! Nic pro naši generaci:-)

Jsem dobře "vycvičená", a jen tak ničeho se neleknu!:-))) Když jsem jezdívala busem z práce, jezdily se mnou "něžné" patnáct, šestnáctileté dívky ze školy.

Tolik názvu dámských a pánských intimních partií jsem snad do té doby neslyšela!:-)))) A to je jen slovně propojovaly. Tak tohle fakt nemusím.

A dobře, že jsi to vyřešila "státnicky". Aspoň jsi ten den neměla pokažený.

5 0
možnosti
Foto

Maruš, o mlaďoších na zastávkách, v buse, už jsem psala několikrát. To mě už nepřekvapí. To "oslovení" přímo za krkem, mě však ochromilo...naštěstí na chvíli.

0 0
možnosti
DS

Na toto náš profesor biologie jen okázale otočil oči v sloup a velice hlasitě a zřetelně prohlásil "Bože bože, kams to duši dal, žes jí nešoup do koštěte! To bylo čisté práce!" Sama to nechápu, ale i ta největší "telata" to pochopila.a přinejmenším zmlkla. Jitu, ale jinak chápu. Já bych se asi taky neudržela, slušně bych se jich otázala, kde mají vidle a poslala bych je do kravína.

2 0
možnosti
Foto

Chytrý profesor;-)Dášo, díky!

0 0
možnosti
Foto

Víla, která říká "vole" a "na....e" - to jsou poměry! Já vím, dnešní mládež (nejen ta) mívá obzvláště vybraný slovník. Nevím, jestli jsme byli jiní. Doufám, že ti to úplně nezkazilo včerejší pěkný den. :-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, nezkazilo, krásně jsme si to všichni užili ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nechci se jich zastávat...jen vím, že v období střední školy a pár let výšky...jsme jako "mladí a neklidní" měli také slovník všelijaký, patřící ke kruhovému bontonu a podobná slova bych kdysi pronesl také, aniž bych je myslel vážně ...na druhou stranu se blbě poznává, kdy jde o úmyslnou ironickou slovní zkratku a kdy o výzvu k fyzickému násilí :) Tobě R^

2 0
možnosti
Foto

Karle, taky jsem potom přemýšlela, jak by vše dopadlo, kdybych jim "zavazela" třeba v metru. Zdravím a díky za zastavení;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik