Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ve svátek jsem byla u Šipína u takové velice podobné kapličky, dřevěného kostelíka se studánkou... a jsou to krásná místa...R^Zdravím tě, Jitko:-)

1 0
možnosti

Zdravím, pěkné povídání i fotky.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

díky, Pavle, zdravím též!;-)

0 0
možnosti

Krásná studánka...

1 0
možnosti
Foto

Ještě krásnější je "naživo";-) díky za zastavení

0 0
možnosti
Foto

Nějaká kouzelná studánka by se hodila...:-) Přeju hezký víkend:-):-).

2 0
možnosti
Foto

To si piš, že hodila, zrovna v těchto dnech:-(

1 0
možnosti
Foto

Hezký výlet. Včera jsem upravovala fotky z víkendu, ale překvapení neprozradím...;-)

1 0
možnosti

Je to opravdu kouzelné místo. Pro kolaře krásný výlet (od Moravské Třebové na konci Rychnova doprava :-)) lze spojit např. s návštěvou Zámečku v Rudolticích nebo nádhernou cyklotrasou okolo lanškrounských rybníku. Velký dík za krásné "upoutávky" míst, které jsou někdy nepovšimnuty v naší blízkosti.

1 0
možnosti
Foto

Jano, já díky vám za reakci. Všude jsou krásná místa, například já o té studánce vím až nyní.:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné při dni , jak malovaném, Jitu. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Taková místa jsou osvěžením těla i ducha. Pokud nejsou v obležení spoluvobčanů, kteří nevědí, jak se mají chovat. Jitko R^

2 0
možnosti
Foto

Bylo tam krásně a bez obležení...je to totiž pěšky dost z ruky;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik