Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ dobrý příběh a na zelňačku už se sbíhají i sliny. Jen mi tam chybělo, po kom si tu zelňačku poslala? Předpokládám, že to byl někdo z rodiny osobně (možná i dobře vycvičený pes). Nebo snad Česká pošta? ;-D To by mě asi pobavilo nejvíc, ale řekl bych, že pak by pointa příběhu vypadala jinak:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, PPL to nebylo, to bych si nechala jako překvápko.;-DTo manžel dělá spojku i 2x za týden, švagr je na maminku sám, tak aspoň taková pomoc.

1 0
možnosti
Foto

Zelnacka je bezvadná v červené formě a trochu paliva. Betynka nepije pivo? Protože pivo je součást některých jídel a zelnacka k nim patří. A v článku jsi se nezmínila Jirko. Delavam i sváteční variantu s trochou sušených hub. Nejlepší jsou podborovaci.

1 0
možnosti
Foto

Promiň Jitko. Psát na mobilu a jeho korektury jsou občas...často...furt k zbláznění...

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky jsi to urovnala R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ke spokojenosti všech dvounohých i čtyřnohých;-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-DŠpatně si to kuře hlídal.;-)

2 0
možnosti
Foto

I ten pes ví, co je dobrého. Také bych si dala. ;-)R^

2 0
možnosti

R^Já takhle občas přeposílám houbovýho kubu. S chutí se s Tebou budu dál smát;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Přeposílám často a ráda. Jsem ráda, Ludmilo, že mám parťáka na smíchR^;-D

0 0
možnosti

sprosty slovo v blogu Jitky! bravooooo

a tu zelnacku bych si teda taky s chuti dal. byl v ni klobasek, ze jo?

1 0
možnosti
Foto

Marku, občas i to slovo se zde objeví, bez něj by to nebylo ono;-)

1 0
možnosti

Jo, zelňačku, tu můžu. Ale musí to být její "oranžová forma" Na Moravě vím, že hrozí "bílá", tak se vždy předem radši ptám:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, nevím kde na Moravě, ale já dělám tu pravou valašskou, dočervena, pěkně s klobásou a uzeným. Bílou nevařím vůbec;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik