Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Psík nádherný, barva opravdu zlatá! A psí povaha zlatá vždycky. Trochu závidím. Jitko, podrbej ho na zádech, že to má ode mne jo? Díky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, ač mám doma dvě krátkosrsté dámky, přesto lze chlupy najít. No a co. Ale to oba víme dobře;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ten je krásný!!! A chlupy? Těch doma také máme, jsou jemnější, méně vidět a hůř se odstraňují. :-)

2 0
možnosti
Foto

Méně vidět, to je výhoda!;-)

2 0
možnosti

Jitko, tvůj úvod mě k lechtivým myšlenkám nevyprovokoval. U nás je s obrázky jiný problém. Když jsou tu vnoučata, tak většina rámečků časem visí hýčmo. Nestačím je rovnat. Je to taková generační vichřice.

My máme chlupy snad i v zavřeným pivu a tak manželka rozhodla, že koberec v ložnici musí zmizet. Koupit parkety není dnes problém, ale z jejich položení jsem marodil tři dny. Teď už je to dobrý, jen to klapání Bobíčkových drápků, dříve tlumený kobercem, mě občas budí.

Rexíkovi se ranka na hlavě zahojila a tak jen dotaz, už máš ten sprej?

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, tím pivem jsi mě rozesmál a zase mně přibylo nové slovo do zásoby. "Hýčmo", jsem opravdu ještě neslyšela.;-)

To klapkání po podlaze mi znělo v uších ještě dlouho po tom, co jsme oba předchozí pejsky už neměli. Chybělo mi to, no a je to tu zas. Sprej poctivě nosím;-)

1 0
možnosti

Krásný člen rodiny :-) A snad i nejhodnější, když spí ? Jsou to prostě naši parťáci :-)

1 0
možnosti
Foto

Jano, je celkově moc hodný, nenáročný. Jen mě včera neustále kontroloval u počítače, jako by věděl, že píšu o něm;-)

0 0
možnosti

Jíťo, když vidím ty poslední dvě fotky, tak ten je v ráji - aspoň podle výrazu! A je tak úžasný, že může určitě všechno (jako náš Eda) :-)R^

1 0
možnosti
Foto

J31a69n25a 42M51a88j55o58v14á

15. 1. 2017 21:30

Malý je tedy fakt kouzelný. A chlupatý barák máme taky, dělám, že to nevidím :-))).

(Na oblečení pomůže jedině sušička, ale ta zas poměrně spolehlivě).

2 0
možnosti
Foto

Chlupatý barák, to je ten přesný název, Jani;-)

1 0
možnosti
Foto

Ale je to přece vaše domácí zlatíčko, i když všude trousí zlaté chlupy, ne?:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, trefilas to přesně;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik