Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

R^:-) Když se potkáme někde na kafi, máš ho u mně, Jitko...a taky znám jednu takto ujetou, kamarád sbíral cukříky pro svou mamku, tak jsem mu občas nějaký přinesl.

1 0
možnosti
Foto

A nejen proto se musíme potkat!;-)A jsem ráda, že je více takto ujetých, myslím, že jsme neškodní;-D

0 0
možnosti
Foto

Máš to různorodé, Jituš, ty jsi přímo vymetačka kaváren ;-D

1 0
možnosti
LI

Když život - tak sladký!!!! Dobře děláš.R^

Já mezi několika takovými cukříky (nesbírám, nějak se mi nastřádaly) měla i odněkud přinesenou sůl - návštěva si pak osladila (osolila);-D

Hezký víkend...)))

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, máš pravdu, i mini sůl lze pochytit;-D

1 0
možnosti
Foto

J45a69n45a 45M88a76j57o30v41á

20. 1. 2017 21:03

Jiti, já ti ty cukříky ani neposbírám, nemůžu. Nejsem schopna je pak vytáhnout z kapsy nebo kabelky a pak je rozdrobím a vysypu a osladím si obsah a obal čehokoliv...tak je nechávám ležet...děsný hřích, co??

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc pěkný!!! I já sbírám cukříky a dávám je kamarádce, co má stejnou úchylku jako vy. A taky se některý nechám, přiznávám...mám doma kouzelnou krabičku plnou takových cukříků... R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzano, to se mi ulevilo!;-)

0 0
možnosti
Foto

Taky normálně nesladím, ale zrovna dnes jsem šla před vyučováním do nedaleké kavárny, a protože mne naprosto rozhodilo, že škola byla ještě v 8.30 zamčená 8-o(včera byl maturitní ples), tak jsem si v tom rozčilení omylem osladila.

Tak snad až příště ti ten cukřík uschovám. Přeju hezký víkend a buď klidně ujetá.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, budu a těším se NĚKDY!;-)

0 0
možnosti
Foto

Dřív jsme cukry sbírali, aby byly na kempovací dovolené. Dal (možná ještě dá, nevím...) se i koupit "Camping cukr", ale to nějak nebylo ono, když byly všechny pytlíčky stejné.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, dá se koupit, ale to kouzlo překvapení tam není;-)

1 0
možnosti
Foto

No, jo, vlastně, teď mi to docvaklo.....v Korunní:-)R^

1 0
možnosti
RE

Jitko, cukr mě nic neříká, toho bych ti klidně přines kufr. Ale úplně zběsile vyžaduju takový ty doplňkový pytlíčky k jídlům v těch "tácových zařízeních", které miluju. Jenže ty doplňkové pytlíčky s pepřem, tatarkou atd. tam nikdy nemohu najít, to musí vždy Jaru, jinak by tam se mnou nevydržela:-):-);-D

1 0
možnosti
Foto

Romane, v "tácových zařízeních" jsem načisto vedle, ani ten cukřík mě pak neláká;-D

0 0
možnosti

A tak je to spravne, bo to tak ma byt. Která/který není takto ujetá/ujetý, měl/měla by být prohlédnuta/prohlédnut lékařkou/lékařem. :-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, to jste mě potěšil a souhlasím;-)děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik