Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsi talent, Jitko. A určitě vždy poznáš, s kým máš tu čest, i bez básničky :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ivo, to se učím celý život a někdy mě to zjištění doslova šokuje;-)

0 0
možnosti
Foto

moc hezké ...trošku mi bylo té černovlásky líto,ale dneska už ví jak to byla prostě tehdy byla hvězda

R^

2 0
možnosti
LI

I já recitovávala a i když báseň (v mém několikerém přebreptu MÁSEŇ) byla budovatelská - M.Pujmanová, tak šla opona dolů a bylo vymalováno. Tehdy jsem 3x opakovným přebreptem rozložila celý pěvecký sbor, který stál na jevišti za mnou...

Básně Pavla Kohouta mám moc ráda.

Hezká vzpomínka.R^

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, máme nač vzpomínat, i ty trapasy k tomu patří;-)díky za návštěvuR^

1 0
možnosti
LB

Paní Štanclová, vzpomněla byste si, v kterém roce jste tu Kohoutovu báseň recitovala? To jen kvůli kontextu doby... Díky.

2 0
možnosti
MV

fajnovej pribeh, Jitko!

1 0
možnosti
Foto

Fajnový vzpomínky na mládí, Marku;-)

0 0
možnosti
Foto

Vzpomněla jsem si, jak já sijsem si já takhle k recitaci vybrala Šiktance a jeho Adama a Evu. V knihovně ho ještě asi nestačili vyřadit, a já o nějakých zakázaných autorech vůbec netušila. Tak jsem si taky tak bezelstně zarecitovala. :-)

1 0
možnosti
Foto

Je fajn, že na to máte vzpomínku, díky za nahlédnutí;-)

0 0
možnosti
JP

Jaj, recitace :-) Nutili mě do toho, na dlouho mi to jako trémistce znechutili, až po letech jsem začala básně alespoň číst. Moji klukovští spolužáci ještě dnes vzpomínají na říďu, jak je nutil do Maryčky Magdonovy. Z Maryčky a z Romance o Karlu IV. je zkoušel pořád dokola a bezvýsledně celý druhý stupeň ;-D O rozlučkovém večírku si na to ti podnapilí nezletilci vzpomněli a říďův trabant odnesli mezi dva vzrostlé smrky. A víš co se stalo? Náš milovaný pan ředitel se smál a měl v očích klukovské jiskřičky:-) A k panu Kohoutovi - doufám, že ta krásná básnička nebyla jedním z jeho špílců na paní Vránovou, k tomu už se ani ona sama nechce vracet. Tak si to taky odmysleme. Děkuji Jitko za připomenutí dětství R^

1 0
možnosti
Foto

Nutit bych se nenechala do ničeho, to ani náhodou, prostě mě to bavilo. Ale ne všechno, muselo to mít duši. ;-) O autorovi jsem se v podstatě dozvěděla až mnohem později, to víš, strýček "gůgl" tehdy nebyl. Ale i tak si vždycky se zaručených zpráv udělám svůj úsudek, protože mi je jasné, že pravda je vždycky tak někde uprostřed.

Jano, díky za čtení a příspěvek! R^;-)

1 0
možnosti
Foto

J19a70n58a 76M61a18j98o60v78á

30. 1. 2017 19:43

Jituš, taky jsi vymetla všechny možné soutěže? :-)))R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, dá se říct, že ano, žila jsem tím...takže ty taky?;-)

0 0
možnosti
Foto

R^moc hezký článek, já jsem si ráda přečetla hezkou báseň, ale nerada jsem recitovala, bohužel. Nechtěla jsem recitovat tak, jak si to představovali jiní. Díky. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik