Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to je moc pěkný! začnu přemýšlet o poslouchání rádia Impuls...R^

1 0
možnosti
Foto

Nemusí pršet, hlavně když kape. Slušně kape ;-D

1 0
možnosti
JT

Jitko, povedená taškařice;-D a vymyslet se nedá, to jen život si takhle pohraje.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, připomenula jsi mi mého bývalého kolegu a jeho prožívání hry ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Se uvidí, muž je ve střehu každé ráno;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)tobě a všem okolo tebe přát jen to nejlepší... dnes jsem dočítala tvé blogy...vždycky pohlazení... uplně normální pohlazení...normálně vždycky:-)

2 0
možnosti
Foto

Radko, díky moc a zdravím do dáli;-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^A víš co? Na kolejích jsme celé roky říkaly, že se přihlásíme. I při rozdělení na čtyři díly by každá měla slušný bonus ke kapesnému.:-)

1 0
možnosti
Foto

Můžeš to okamžitě napravit, dokonce přes PC... a zítra ráno být ve střehu, ale všude, i na WC...a pak každý den;-)

1 0
možnosti
ZK

Jasně Jitko, takhle se vydělávají prachy. Přes média. Slova, ať vyslovená, či psaná, je dobrá komodita. Stačí prostor, počítač, klávesnice a nápad. Jen sehnat šílence kterej by to podepřel prachama. Vy s manželem už jste trochu nakročili, já se zatím těším, určitě stejně jako Ty, ze zájmu těch, kdo se nad našimi řádky zastaví. Asi se mnou budeš souhlasit, že i tak je to dobrá mzda.

1 0
možnosti
Foto

Skoro jsi mě vynesl až do nebes, s těmi představami být boháčem. Ale celý život jsem žila spíš při zemi, tak teď už to měnit nebudu;-);-D

1 0
možnosti
DV

D47a39v94i66d 50V24l18k

7. 2. 2017 20:05

Tak gratuluju k tomu balíku Jitko;-)

2 0
možnosti
Foto

Pomalu jsme ho nemohli unést;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik