Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to fakt neznám. Já tak maximálně občas "škudlím" nebo něco "šmudlím", ale tohle je pro mne novinka. Ale schválně, víš, co to znamená "pacrle"? Tenhle výraz používáme u nás v rodině a ještě jsem ho nikde jinde neslyšela, ale ty jsi taková světaznalá...:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, přiznám se bez mučení, že nevím co je "pacrle". Ač v pokročilém věku, tak tápu!;-D

0 0
možnosti
Foto

Řeknete nám, co to je?:-) Nikdy jsem to neslyšela, ale tipla bych si... Možná ruce?

0 0
možnosti
Foto

J56a19n29a 93M51a14j45o43v13á

11. 2. 2017 23:30

taky netuším

0 0
možnosti
Foto

"Pacrle" je malý zbytek jídla, který nemá smysl schovávat. U nás doma se odjakživa říká: dojez to pacrle. Odkud to slovo pochází, nemám tušení.8-o

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem fakt nikdy neslyšela ani náhodou.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ani já ne. My zas říkáme tomu zbytku drtek, takový malý drtek. Jejda, teď jak to píšu, tak to zní ještě směšněji;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak vidíš, zase mám o slovo víc;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za odpověď. To bych teda neuhádla nikdy;-D.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS