Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

bolí mě žaloudek, v senkrovně, žufánek, utrhnu okurek,...no jo, moje babička, krásně jsi to napsala R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, jeden by řekl, že tomu přece musí všichni rozumět...a ono tomu tak není. Ale aspoň je prča;-D

0 0
možnosti
JS

Šudlit čudlik rožnout tu ukecanou bednu a po filmu jít do kanafasu R^R^;-)

1 0
možnosti
Foto

I tak, je těch slov hodně.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pěkné. Takových slov je:-). Použiju slovo, které má pro mě úplně jasný význam, a divím se, když se někdo zeptá, co to znamená;-D. Např. ,,cárala se ve vodě" nebo ,,vzpěčoval se".

1 0
možnosti
Foto

Liběno, naprosto rozumím, šak su asi stejně normální;-Ddíky moc!R^

1 0
možnosti
Foto

tak jsem si zas obohatila výrazivo;-D

hned si to zapíšu do notesu než to zapomenuR^

1 0
možnosti
Foto

Líbo, ty jsi taky z Čech?;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Vidíš, Jitko a já myslel, že šudlit znamená přehnaně šetřit jako skrblík:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Honzo, tak to je škudlit - je to podobný a jsem upřímně a zlomyslně ráda, žes to taky nevěděl;-D

3 0
možnosti
Foto

Horste, právě jsem si donesla nový katalog a už se nemůžu dočkat na šudlení. Právě on mi připomněl tuto historku, tak jsem se s ní musela podělit;-) díky za nakouknutí a přeji krásný víkendR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik