Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak...Jitko, teď je mi zase trochu...úzko. Mám i husí kůži. Znám to, taky takhle vždycky čekám. Ale píšeš moc pěkně, holka...

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, ono se to tak v životě střídá. Jednou smutek a pláč, pak zase radost. Dík za čtení;-)

0 0
možnosti

Nic nemá větší cenu než zdraví! Tak ať se tě, Jíťo, pořád drží!VR^

1 0
možnosti

Tak tenhle pocit, ten já dobře znám... Karma jak "hora."R^

1 0
možnosti

Jitko, kazdej mame v podobnejch chvilich stejny pocity. to je normalni a jeste normalnejsi je, ze si v momentu "po" na ulici zazpivas. SKODA, ZE JSEM TE NA CHODNIKU NEMIJEL. lidi by si meli zpivat vic - pak bysme totiz lip poznali, ze je vsechno v poradku! dekuju za krasnej blog. karma jako Brno!

1 0
možnosti
Foto

Marku, zpívala jsem si radostí, ale zároveň byla trochu mimo, málem mě přejelo auto.;-) Takže vše s mírou! A za Brno moc díkR^

0 0
možnosti

R^Jíťo, co jediného - přeju hodně zdraví a štěstí každý den R^:-)

1 0
možnosti
Foto

J36a61n80a 84M43a32j23o61v15á

16. 2. 2017 23:54

Jituš...R^ a pofoukání sestře.V

1 0
možnosti
Foto

Vím, neveselé téma, ale i o tom se musí vědět. Jani, díkR^

0 0
možnosti
Foto

Kolem mě se také kácí, a to dokonce mezi daleko mladšími. Mazleme se se životem!!R^

3 0
možnosti
Foto

Ano, bohužel se točí kolem nás a sebere, koho si zamane. A úplatky zásadně nebere! Važme si každého dne, kdy si můžeme říct "ne, ještě ne". Ale kdo to bude příště, to ví jen ona a ten nahoře.... R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, je to tak. Žádný sebelepší peníz nezmůže nic!;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik