Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co teprv Jituš, kdyby se v obchodech prodávaly kozy! ;-D

1 0
možnosti

V lékárně. Paní: "Prosím 5 zkumavek na moč"...Já: "Prosím...á, jedna zbyla, tak ta je na semeno". Paní: "Jé, Vy darujete semeno?"...Já, rudý až za ušima: "Né, to se jen tak říká.".....cinkla kasa, zaplaceno a paní říká: "Máte malý pytlík?" Já na to: "Mám".....celá lékárna se otřásala smíchem....

2 0
možnosti
Foto

Petře, krásný, díky za příspěvek i návštěvu!R^;-D

0 0
možnosti

Jó slova slova slova:-)Hezký víkend JitkoR^Vlastně on hezký bude, musí být, že?

1 0
možnosti
Foto

Jano, musíme si ho hezkým udělat;-)díky!

0 0
možnosti
Foto

Hano, děkuji za zastavení;-)

0 0
možnosti

D81a51v19i78d 19V92l31k

24. 2. 2017 12:10

;-D život to píše skoro sám viď Jitko?R^

1 0
možnosti
Foto

Davide, život sám to nabízí a to je dobře!;-D

0 0
možnosti

A jaké vejce by si ten pán měl posunout, než ta v platu?

Haha! Nebudu provokovat a dělat, že nechápu.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Jarmilko, zaručeně nejdřív pochopil ta sobě bližší;-DDěkuji ti za návštěvuR^

0 0
možnosti

;-D;-D;-DJako vždy, úsměvné...)))

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, Jitulková, jak ti tu TVOJE VEJCE zaparacovala R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, když se člověk ocitne včas a na správném místě, je o příběh víc. A hlavně o úsměv, který tak často chybí. Jitulková děkuje za palec!;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, nejdříve jsem se zarděl, ale už dobrý;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS