Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to tak a ne jinak, výstižnéR^

Hezké jarní dny;-)

1 0
možnosti

:-)R^

Aha. Tak to se neblýskaly stříkačky, ale tvoje blogové články!;-D Jen tak dál, Jíťo!

2 0
možnosti
Foto

;-DNa stříkačky jsem si vzpomněla hned. Maruš, díky za návštěvu a přeji krásný víkend;-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš,hlavně abys nezapomněla, že máš připomínat magoráčky ;-D Ať to píše i nadále R^V

1 0
možnosti

To číslo je hezký, tvoje řádky se mi líbí víc.R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, moc díky za přízeň;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, skleróza, to je věc.;-);-D Jednou se někde zapomenu celá.:-P

1 0
možnosti
Foto

No vidíš a já si právě myslela, že ses už někde ztratila!;-D

1 0
možnosti
Foto

A ještě ke všemu je 3.3. - že tys s tou třistatřicet trojkou čekala na dnešek? Pod pojmem "magoráček" si představím velmi silné kafe - inu jiný kraj. Jak se říká pouzdru na doklady apod., nevím, ale zápisník nebo-li diář u nás dost často nazýváme "blbník" - to asi, že když ho člověk nemá, připadá si jak blbec-sklerotik.

Díky za pobavení a přeji hezký víkend.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jé, Pavlo, tak to datum mi vůbec "nedocvaklo", dík za připomenutí.;-) Ten název magoráček, to je vlastně skoro totéž (blbec-sklerotik) a jak napsal níže pan Miroslav, je to silný čaj s tabákem, nebo jak píše i Wikipedie. Takže vidíš, magorák, magoráček skýtá různá vysvětlení.;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, mě poslednutí dobou to zapomínání postihuje stále častěji, teď už si píši nejen co mám na příslušné datum, ale ještě den předem. Brzy si budu muset dát na dobu návštěvy, než ještě odejdu, magoráčka, jestli jsem tam něco nenechala.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

tak to je povedená tři sta tři a třicítka! No hlavně když trefí domů, ti tvoji chlapi.R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to je pro mne to nejdůležitější;-)Zuzko, dík za zastavení.

0 0
možnosti

" magoráček " ? vážená to byl vězeňskej čaj..spíše třikrát převařený vážený čaj s přidáním tabáku "Taras" s příměsí algeny a to jen na vysvětlenou...

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, ráda se něčemu přiučím ve svém věku. Dokonce i Tarase pamatuju velice dobře.;-)Děkuji za příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

R^Tak tohle doma důvěrně známe. Já našel po 11 létech ztracenou pinzetu v krytu žárovek v koupelně nad zrcadlem. A Soňa zas nechala o Vánocích doklady u dcery v Jizerkách. bez zapomínání by byla na světě nuda;-D

Jitko, gratulka k "výčlánčí" (to je jako článkové výročí:-))

1 0
možnosti
Foto

Honzo, přesně tak, bez takových "zapomínacích akcí" by byla naprostá nuda. Vše je dobré brát s nadhledem, ale to Ty víš a umíš ;-)Díky za přízeň!R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik