Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, díky za úsměvné příhody ze života... :-)

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem ještě před pár lety měla různobarevné období: rezavá, ticián, hnědá, černá.... co mi v drogerii padlo pod ruku. Pak jsem asi dospěla (k názoru, že by to stačilo) a vrátila se ke své přírodní blond. Případné vlasové kreace už raději nechávám na odbornících. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že tím experimentováním prošla každá z nás.;-D

0 0
možnosti
Foto

Chemie je zákeřná. Nemám ráda na hlavě jakýkoliv odstín červené, ani jen nádech. Zakoupila jsem jednou barvu v odstínu čokoládová, že to bude oživení mých klasických hnědých. Výsledek měl nádech do červena. Tak jsem fičela do drogerie a naložila na to druhou , už barevně zaručenou, vrstvu. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Copak dneska, to je škála barevnosti po ulicích, až oči nestíhají, ale tehdy to byl prů...!;-D

0 0
možnosti

R^ Připomnělo mi to písničku "Fox on the Run" - liška na útěku:-)

https://www.youtube.com/watch?v=zXf3QttUPlI

1 0
možnosti
Foto

Tak trochu takové zážitky malinko závidím.

1 0
možnosti
Foto

Jo nejlepší je bílá, tak jak to máme my starci!:-/

3 0
možnosti
Foto

Pod zářivou fialovou, jsem přesně taková stařenka, jako ty. Ještě pár let počkám a zůstanu u ní, tak jako to měla maminka;-)

0 0
možnosti

Jitko, mně jednou kadeřnice slíbila srnčí hněď... jasně, že jsem se chytila, srnky miluju. No a byla jsem jako liška... ty mám také ráda, ale jejich barvu na hlavě zrovna ne.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak přiznám se, že liščí taky zrovna nemusím, i když někomu sluší. Zatím zůstávám věrna fialové, od ostružin po zářivě fialovou, hlavně když spolehlivě kryje;-)

1 0
možnosti

R^Jednou jsem byla jasně oranžová. Do tří dnů to šlo zpět na černo ;-)

1 0
možnosti
Foto

A melírek jsi taky zkoušela?;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DChudák ségra!;-)

Dobře si pamatuju, jak si holky z gymplu barvily hlavu v kempu a já jsem jim asistovala. Následně mě maminka jedné z nich pochválila, že aspoň já mám rozum.:-) Kamarádky nejmladší ségry se zase barvily u nás v koupelně.

1 0
možnosti
Foto

Nojo, prošly jsme tím asi všechny, nebo možná všichni. Znám i mužský, kteří se barvili, to byl taky zážitek!;-D

2 0
možnosti
Foto

S tou naftou to funguje, jen si tě pletou s MUSLIMÁKEMR^R^

1 0
možnosti
Foto

Jejda, měla vyrážku po celém těle a smrděla ještě měsíc!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik