Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

R^ Až se vyzdravíš Jitko, tak požádej své chlapy a můžeš absolvovat i přelet nad Alpami;-D Přeji příjemné (vy)léčení a pak co nejrychlejší vyběhnutí do přírody, i tam u vás to pučící jaro jistě stojí za to:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, ty mě chceš zabít?;-DMám nejraději pevnou půdu pod nohama a létám jedině ve snech!;-)

1 0
možnosti
MS

A co taková Alpa-Lesana ? To je ještě vyšší level. Když na mne něco leze, dám do hrnce trochu vody s heřmánkem a nechám zavařit. Pak přidám trochu Lesany, ručník přes hlavu a inhaluji páru. Rýma nemá šanci. :-)

1 0
možnosti
Foto

Milane, Lesanu vzpomínám v diskuzi níže. U nás doma byla a je vždy po ruce. A takto inhalujeme a vyzdravujeme se už léta. Zdravím a díky!;-)

0 0
možnosti
MV

fajnovy - myslim to psani! a doufam, ze vsechno skrabaci z tela a krku uz vyhnano!

1 0
možnosti
Foto

Marku, ještě spolu s Alpou vyháníme, ale činíme se;-)

0 0
možnosti

Jituš, jdeš na to dobře. Příroda je mocná čarodějka, přece!:-) Jen mě mrzí, že Alpa už není co bývala. Je slabá. Byla to moje kámoška v dětství, když hrozil zánět stř.ucha...

Tak ať se brzo "oklepeš", a jsi zase čupr holka! :-)R^

3 0
možnosti
Foto

Díky Maruš, jsme a musíme být čupr holky všechny;-)R^

1 0
možnosti
MP

Já jsem to čula hned na začátku ;-D. Naši měli Alpu taky na všechno, já ani ne.

Moje teta kloktala Alpou svoje vykotlané zuby, ale zlí rodinní jazykové tvrdili, že spotřeba Alpy u tety je silně nad průměrem;-)

1 0
možnosti
Foto

Marie, je vidět, že máte dobrý čuch-na mě.;-D

Je pravda, že Alpa dříve mnohým posloužila i vnitřně, ale v dnešní době je tak drahá, že se jim to nevyplatí;-)

0 0
možnosti
JP

Alpa na kostce cukru, tím mě léčila moje maminka při nevolnosti. No nevím, jako dítěti mi to chutnalo, teď se mi osvědčuje hlavně všechno pořádně vyležet. Brzké uzdravení Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, na kostce cukru si ji taky velice dobře pamatuju, Jano zdravím a díky.;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, brzy se uzdrav a až Ti bude lépe, užij si trochu lenošení, to také rozhodně neškodí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Málem jsem se nechala nachytat!:-) Hlavně ať je ti brzy dobře.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Fakt? To mě teda potěšilo;-)R^

1 0
možnosti
Foto

moje babi tím léčila všechno a děda z druhé strany taky...a měli rázem pocit, že jsou ošetření... a kolikrát fakt i byli.... tak nazdravíR^:-)Jitko

1 0
možnosti
Foto

Babi i děda měli za ušima, dobře věděli, co je dobré!;-)Radko, zdravím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik