Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak jsem mohla tak dlouho žít a nevědět to? Ó já nešťastná ;-D;-D;-D !

1 0
možnosti
Foto

Hano, nic si z toho nedělejte, já ještě déle! Ale jak píši, nikdy není pozdě!;-D

0 0
možnosti
Foto

Nejsem si jistá, jestli se o tom másle dá dnes použít ? Když už, tak určitě by bylo ve slevě spíš před velikonocemi ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Taky mě to hned napadlo :-)

0 0
možnosti
RE

Jitko, třeba to znamená, že se ti ten beránek prostě - nepovede. Tedy samozřejmě nemyslím toho na fotce:-)

1 0
možnosti
Foto

Na Velikonoce si často vzpomenu na citát pánů Skoumala a Vodňanského : /volně/ ... řezat , řezat tu havěť , žádnou , nešetřit - mudroval Bobeš na Pondělí velikonoční......;-D

Pochopitelně - nadsázka , nemyšleno VÁŽNĚ , ženy mám rád.... ale je to hezké....:-P

1 0
možnosti
Foto

;-D Moc díky za příspěvek, sranda musí být, nejen o Velikonocích:-P

0 0
možnosti
Foto

Jitko, ekonomická varianta je jednoznačně jehněčí!;-D

1 0
možnosti
Foto

Ten beránek je k sežrání, poté už by nikoho nemohl pokakatR^R^

2 0
možnosti

Jituš, tato tradice je u nás ve velkoměstě pražském stará...no, nechám to tak:-)

Jen je třeba spoléhat sama na sebe (což už dělám léta ve všem), a řídím se heslem: co neuděláš ty, nikdo jiný to za tebe neudělá;-D A tak jsem již zajištěná, a pláštěnky proti beránkovi mi netřebaR^

1 0
možnosti
Foto

Maruš, i já raději spoléhám sama na sebe, takže zajištění stoprocentní;-D

1 0
možnosti
Foto

Svižně napsáno, Jitko... Jo, o tom beránkovi jsem to ještě neslyšela. Ale je to dobrý zvyk... R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky si myslím, že je to fajn zvyk;-)

0 0
možnosti
JP

Také jsem si to zařídila, aby nepokakal;-D

1 0
možnosti
DV

D84a75v95i28d 52V88l77k

21. 3. 2017 17:50

Teda Jituš to jsem se s tím hrachem předběhl, že jsi to nenapsala dřív;-D

1 0
možnosti
Foto

Chtěla jsem, ale to víš, už mi to pomaleji myslí;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik