Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jitko, Ty si fakt inspirace, právě jsem si vzpomněl na to, jak jsem 2x rodil já (samozřejmě, že rodila manželka), ale bylo to tenkrát docela vtipný, až přijde to pravé rozpoložení, tak o tom asi napíšu. Jinak hezkej den a to tlačítko jdu ještě zmáčknout:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky moc za příspěvek, čtení a vše;-)

0 0
možnosti

tuknul jsem ti nominaci, Jitko

krasnej den preju

1 0
možnosti
Foto

A co se to narodilo ? Hlavně, že jsi to přežila ve zdraví;-D

1 0
možnosti
Foto

Zrodilo se jen v duchu, ve vzpomínkách...naštěstí;-D

0 0
možnosti

;-D R^ hlavně že to je hladne za Tebou, Jitu ;-)

2 0
možnosti

Když se v každém seriálu rodí o život, nedivme se, že porodnost klesá. Já prvorodičkám říkám, nic to není!I Po pravdě - bylo!:-)

1 0
možnosti

Cítím to občas stejně a tak, abych neohrozila své zdraví, přepínám...)))

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, taky jsem už poučena;-)

0 0
možnosti

;-Dpoprvé jsem rodila v sedmnácti, tahali to kleštima. Podruhé, všichni tvrdili, že je to lepší. Nebylo. Potřetí bych do toho nešla i kdyby to případné dítě mělo skončit v kýblu.8-o8-o Až později mi řekli, že mám úzkou pánev. Tak jedině císařem, nebo totálně uspaná8-o8-o.

1 0
možnosti
Foto

Anežko, tak to raději nesleduj žádné Baby boom, dopadla bys stejně, jako já;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, už jsem se bál, jak jsi tlačila, aby nedošlo ne k dalšímu porodu, ale k něčemu jinému. Dopadlo to dobře a užijte si tam nového času hodinkového!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, dobře to dopadlo, měla jsem to pod kontrolou!;-D

0 0
možnosti
Foto

Ale nakonec jsi to úspěšně zvládla jako před čtyřiatřiceti lety, ne? Prostě životní zkušenosti, které se nezapomínají.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

To se fakt nezapomíná, naopak není na škodu si to občas připomenout, třeba naživo;-D

0 0
možnosti
Foto

No, já někdy též mívám kontrakce, ale z úplně jiných důvodů, to ale nesmím ležet a rozdýchávat, ale bleskurychle nabrat jistý směr :-)

1 0
možnosti
Foto

I takové kontrakce se objevily;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik