Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jsme rozlétaví, ale aspoň se občas srážíme :-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc hezky sepsánoR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za návštěvu;-)

0 0
možnosti

Jitko, k tomu není co dodat, snad jen díky za popis rodinné sešlosti. Aby se sešlo sedm sourozenců (jestli jsem dobře počítal), to se jen tak nevidíR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, počítáš dobře "šest růží a jedno poupě mezi námi";-)A proto jsem se o tu událost podělila, že taková setkání nebývají zcela běžná. Letos to bude ještě dvakrát, jedna oslava a jedna svatba:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné, milé. Díky, ze jste se podělila.R^

2 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Ja kdyz se vracim domu, zdycky mi ukapne nejaka tak slzicka.

1 0
možnosti
Foto

Kamilo, i nám ukápla a ne jedna. Moc děkuji za návštěvu;-)

0 0
možnosti

Dojemné. Také jsem zvána do domku po rodičích, ale zatím jsem nenašla sílu. Snad.... někdy.... Máš Jitko fajn rodinuR^

1 0
možnosti
Foto

Jano, určitě si tam zajdi, díky za čtení;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko...moc moc hezký...ach jo...dostalas mě...V

1 0
možnosti
Foto

Ale jen nesmutni, to nebyl záměr;-)

0 0
možnosti
Foto

My jsme se (5 sourozenců) po odchodu maminky rozprchli po různu. Dokud byla tady, každý konec týdne jsme byli u ní i se svými dětmi. Maminka-babička byla BAVIČ, škoda že naše vnoučata neměla tu čest ji poznat živě, ale jen na fotografiích R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Vzpomínky se pak přenáší na další generaci, takže jsem si jistá, že nikdy nezaniknou. Scházíme se při každé příležitosti, i když jsme rozseti po celé republice. Díky za čtení;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik