Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji Vám, Jitko, za krásnou příhodu. Mám ráda trapasy, hlavně ty svoje. I když se jim od srdce zasměji většinou až ex post.:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc se omlouvám za tuplovaný příspěvek. Po odeslání prvního se mi bloknul internet. Po znovunahození jsem odeslanou poznámku neviděla, tak jsem honem zkusila dát do kupy původní myšlenku a poslala ještě jednou :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji vám, Jitko, za krásnou příhodu:-). Trapasy miluji, hlavně ty své vlastní, i když se jim od srdce zasměji většinou až dodatečně.

1 0
možnosti
Foto

A já děkuji Vám, za návštěvu a příspěvek.R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Pokud z ní nevyletěl houf molů, tak je to pořád ještě v cajku. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ten možná vyletěl už v pračce.;-D

0 0
možnosti
Foto

Pěkné čteníR^. Nezávidím Vám ten pocit v divadle, ale stanou se horší věci:-):-).

Paní Jitko, děkuji Vám za komentář v diskuzi u mého posledního článku, zkoušela jsem opakovaně tam vložit odpověď, nevím proč, ale nešlo to, i když u jiných příspěvků ano:-). Tak alespoň touhle cestou - děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Liběno, já Vám děkuji za návštěvu, a ať jsou naše dny převážně úsměvné, aby bylo o čem psát.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pocit direk zkazil Tobe náladu, ja se pobavila, diky:-)

2 0
možnosti
Foto

Dírka sem, dírka tam, nic si zkazit nenechám!;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, jako středoškolský textilní výtvarný brněnský kůže jsme kupříkladu na děravý punčocháče do dívadla hodily honosnej odbornej výraz...pončocháče s ažurovým vzorem... čili tos neměla vyhazovat... ažura je v módě i letosR^V

1 0
možnosti
Foto

Radko, jak na kom, na mém kulatějším těle ažura přímo bije do očí a móda je fuč!;-D

0 0
možnosti
Foto

sekáče jsou sekáče, těm se hned tak něco nevyrovná :-)))

1 0
možnosti
Foto

Jitko, taky ujíždím na originálních kouscích ze sekáče a taky jsem párkrát sáhla vedle. Všimni si, že v některých krámcích mají schválně téměř "intimní osvětlení" (žárovka max. 40), to pak člověk leccos přehlédne, takže si místo pěkného slušivého hadříku domů přinese hadřík na utírání prachu. R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tato halenka byla na líci třpytivá, taková "čučavá" jak se u nás říká, ale na rubu černá. Proto ty dírky byly vidět až jsem ji obrátila a viděla přes to černé. Už jsem pozornější, to dá rozum, a s těmi žárovkami máš pravdu;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, šaty nedělají člověka člověkem, napadlo mě rčení z jedné pohádky ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

A to je pěkný rčení, díky, Pavle!;-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^To znám... Jak se něco sype, všichni to hrozně chválí.8-o Seš dobrá, žes to tak pěkně ustála.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě štěstí, že "dírovaný" je v módě, třeba bych byla výjimečně IN;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik