Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vůně jara jsou vždy úžasné!:-)

2 0
možnosti

... a kde ze to tedy pozujes? .-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš a ten závěr, přenádherný mucin :-) Hospodář ví, že bezhlavé přeskoky pro pírko nikam nevedou. Klidu a rozvahy je třeba. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Ivko, krásně zapózovala a odměnu dostala, mrška jedna!;-) Pravdu díš, rozvahy je třeba!;-D

0 0
možnosti
Foto

Nádherný fotoblogR^. ...a Blogerkou roku se stává...;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Olčo, díky, ale k takovým dálavám já nemířím. Jsem šťastná už jen v té desítce a všem upřímně děkuji!;-)V

1 0
možnosti
Foto

R^Jitko, strkej nos ještě tam, kde zase něco pěkného o něj brkne. Díky moc. ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

A já díky za nakouknutí!;-)

1 0
možnosti

Jaro v rozpuku... ta zelená je teď nejkrásnější, protože není ještě zaprášená, unavená... to jsou Tvoje zvířátka, Jitko? Nebo kamarádi? Svěží, zelenou karmu posílám!

1 0
možnosti

P.S. Teda toho kosa jsem nemyslela, to vím, že je určitě Tvůj...:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, je to tady, a zlaté břízy mám cestou na autobus...:-P Hlavně, že zvířátka zapózovala.:-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS