Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To mi připomnělo poznámky o tom, že se mládež dnes tolik osobně nestýká, jelikož se veškerý kontakt děje po netu a mobilu. Kdyby byl pán telefonista, ujistil by vás po větru, že je OK. Každý byste dál byli separé na svém kousku světa a byli klidní.

0 0
možnosti
Foto

N Není nad pevnou linku... Ta se v domě nedé nikam založit... Ani zapomenout. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Má k tomu zdravý přístup. Ale pro druhé je to někdy na infarkt :-)

1 0
možnosti

Jitu, mělo to tak být - abyste se setkali a pobyli spolu nad kouskem dobrého jídla a aby vám všem bylo fajn VR^

1 0
možnosti
Foto

Akorát ty nervy, než se ukáže pravda!;-)

1 0
možnosti
Foto

To znám velmi dobře. Zvláště v zimě, kdy nemakám. Mobil někde zastrčený a nikdo se mi nedovolá. Někteří známí a klienti už si i zvykli, že nejsem otrokem mobilu. Časem se ještě zbavím závislosti na netu a to bude teprve pohoda. :-)

1 0
možnosti
Foto

To má něco do sebe, není nad pohodu!;-)

0 0
možnosti

Moc hezkéR^ a je to všude stejné. Já občas nejsem dostupná, děti se mě nemohou dovolat a nebo naopak... to mám ale starost. Oni ne, vědí že je často nevyndaný z kabelky v šatní skříni.:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, kdyby nebyly všechny ty vymoženosti, jsme možná klidnější, tak jak to bývalo dříve. Žádný telefon, fejsbúk apod.;-DDěkuji za návštěvu a přeji krásný denR^

2 0
možnosti
Foto

Paráda byla až na zpáteční cestě, to jsem si už zpívala;-)Pavle, dík a fajn den přeju!

0 0
možnosti
Foto

Dane, díky za návštěvu;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS