Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Krásné jarní povídání - vzpomínání R^

1 0
možnosti
Foto

Jé, moc děkuji za návštěvu;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jituš, tys to měla romantické s klučíky. U nás byli taky vojáčci, ale už plnoletí z posádky v Mošnově a hlavně vojenskášlechta - piloti. A po nich tady nezůstala romantika, ale samý lampasák ;-D

1 0
možnosti
Foto

A taky zlomená srdce, viď?;-D

0 0
možnosti
Foto

Jikto, milé vzpomínání při tom dnešním studeném počasí.;-)

1 0
možnosti
Foto

Dane, v tomto případě trocha nostalgie, i trocha té poezie neuškodila ani mně. Ba naopak, čím víc jde člověk "do let", vzpomíná nějak víc a častěji;-)Moc Vám děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
DP

R^Paní Jitko, tak to se Vám, alespoň u mne, to potěšení , jak to máte v perexu, na 100% podařilo. i když to byl tak trochu nostalgický "výšlap" pro moji maličkost, ale trochu nostalgie v mých letech není na škodu.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Jitko, hezké vzpomínání;-D

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, někdy to tak přijde a úplně náhodou;-)Díky za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Že Jituš píská by mě nenapadlo. A rarášci? Jednu raráškovou znám, říkám ji Blažena ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, pískání mi nikdy nešlo, ale dodnes jsem ve střehu, když ho slyším;-)Jó, Blažena, to je jiný kafé;-D

0 0
možnosti
Foto

Víte, Jitko, co by bylo úžasné? Kdyby si Vaše vzpomínání přečetl někdo z těch, o kom píšete a po letech se Vám ozval.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, říká se, že náhody neexistují, ale co kdyby?:-)

0 0
možnosti
RE

Tolik mých krajanů(Žižkováků) na Moravě?:-)

1 0
možnosti
Foto

Možná, nebo spíš určitě mezi nimi taky byli.;-) I Jarda byl z Prahy. Vojenské gymnázium Jana Žižky je u nás stále, dokonce tu kdysi pobýval i zpěvák Michal Hrůza, ale jen chvíli.;-)

1 0
možnosti
MJ

Moc hezky "pískáš", Jitko. Já zrovna dnes vysypala plnou tašku vzpomínek - pohledy, dopisy, trasa londýnského metra (kterou jsem v pubertě vyžebrala u jejich dopravních podniků), staré články a od některých lidí dost hřejivých slov. Úplně jsem se dojala. Tobě R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Magdo, asi to bude tím studeným počasím, že nás musely zahřát vzpomínky;-)Díky za to hřejivé teploR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik