Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

asi jsme s rodiny teti,také mám plno záchodových historek.Neni to dávno,Podhajské na termálech hrozně se mi chtělo celá řada dveří na záchodech zavřená ale poslední pootevřené jupí je tam volno. Podařilo se mi vyrvat pani až na chodbu přidržovala dveře které nešly dovřít kdy by mě to napadlo a tak jsem vší silou vletěla dovnitř překvapené jsme byli obě nikdy nezapomenu na ten výraz bílý župan a vypadala jako by mi podávala toaletní papír......první moment mě napadlo to mají hajzbáby až v kabinkách.....paní jsem se omluvila a potom ještě jednou ,....po cestě zpátky do bazenu mě přepadl záchvat smíchu který nešel zastavit a moji milí příbuzní jak mě viděli se začali chechtat také ze slovy co jsi zase vyvedla

1 0
možnosti
Foto

Tak to si dovedu živě představit, super! R^;-D

0 0
možnosti

Krásné. Hlavně, že to dobře dopadlo. :-)Také cestuji, ale podobné zážitky se mi vyhýbají.

1 0
možnosti
Foto

Buďte rád, ale co není, může být!;-)

0 0
možnosti

Vy ale máte štěstí na záchodkové historky. Ještě si pamatuji tu Vaši z Vaňkovky, na ty rozsypané drobásky. Já dost často jezdím busem do Brna a zpět a jak píšete - ten WC časový limit - ten se mne taky docela týká a tak vždy při návštěvě WC Vaňkovka na Vás vzpomenu.

Jo, dřív lidi na WC četli noviny a nekonečně tam trůnili, dneska zase mobilují, neřádi jedni;-)

1 0
možnosti
Foto

Marie, to mě potěšilo, že si pamatujete tu Vaňkovku;-D a máte pravdu, na WC jsem toho zažila hodně a snad ještě zažiji, ale hlavně události úsměvné. A ty jsou přece fajn. Moc zdravím, a ať nám ty časové limity stále vycházejí;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DNo potřebovala se někam zašít, ne?:-) Kolik historek se nasbírá na WC.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kláro, právě to mě pak napadlo taky, hezká zašívárna;-DdíkR^

1 0
možnosti
Foto

:-) trocha šoku a vyprávěním se prosvětlí den... když se teda poštěstí ten záchod stihnout... a i to je ke vzpomínáníR^hezký večer, Jitko:)

1 0
možnosti
Foto

Radko, je to tak, hlavně stíhat!;-Dpěkný den, u nás se sněhem8-o

1 0
možnosti

No, dopadlo to dobře, ale kdyby ta slova pronesl muž, tak to byste z těch "míst" utíkala i s kalhotama na půl žerdi.;-D

2 0
možnosti
Foto

Jitko, jako já! přesně jako já! Kedlubna, vejce natvrdo, jabko. Jo! A už se jelo na školní výolet. A dvacet korun kapesný.... R^

1 0
možnosti
Foto

Dvacka byl přepych, aspoň u nás. Vynásob to sedmi a je to velký peníz;-)

0 0
možnosti
Foto

Jo to jsou situace!8-o Ale nakonec jste si to, zdá se, užily obě: ta na "vécku" telefonát s Marunou a ty pro změnu výlet bez nutkavého volání přírody.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Užila jsem si to, i když pršelo za krk;-)

1 0
možnosti
Foto

Krásná příhoda, Jitko. To jsou přesně ty chvíle, kdy si člověk přeje, aby se z něj tekutiny dostávaly odpařováním :-).

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, to by bylo fajn!;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS