Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tam to znám! .-))

R^

1 0
možnosti
Foto

R^Krasné, i když poněkud mokré a studené, Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

Svěží procházka :)

1 0
možnosti
Foto

Karle, díky za nahlédnutíR^;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Olomouc je krásná. V létě se tam zase chystám. Také ke svojí milované "želví" kašně.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, nejlépe neplánovat a vyrazit!;-)

0 0
možnosti
PL

KrásnéR^Kdysi, kdysi dávno jsem tam "pařil" ve "Študáči". Někdy se musím vrátit do Holomóce a prohlédnout si město.

1 0
možnosti
Foto

Takové vzpomínky musí být nejhezčíR^;-)

0 0
možnosti
AR

Dobrý den, moc krásné fotky z krásného města. Také jsem v Olomouci nikdy nebyla - škoda.

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že se líbí a děkujiR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný deštivý fotky. R^Já jsem v Olomouci ještě nebyla, tak snad někdy se to podaří. Přeju hezký víkend. Opakuj si: bude máj, bude máj, bude máj - a třeba to zafunguje.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, to musíte vy Pražáci napravit, už proto, že zde je taky Václavák!R^;-)

0 0
možnosti
JP

R^Ač deštivo, tak je to nádhera. Kolikže let jsem nebyla v Olomouci? Ostuda-1986. Chystám se tím směrem letos nebo napřesrok, navnadila jsi mě:-)

1 0
možnosti
Foto

Jano, to jsem ráda a díky za návštěvuR^;-)

1 0
možnosti
Foto

V Holomócu, jak říkáme me Hanáce, co zvolna vekračojem a jedno noho drohó postrkojem.:-)

2 0
možnosti
JS

Jitu, díky za krásnou vycházku místy, kde jsem nikdy nebylaR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jano, to musíš napravitR^;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik