Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, díky za reprezentaci těch děvčic z Moravy. Ráda jsem tam byla virtuálně s Tebou. Díky. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Mirko, příště pojedeme obě!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Opravdu závist. Pozitivní závist ! Výborné fotky.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, příště mě, prosim tě, nefoť z profilu:-))

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, taky to nemám ráda, ale já původně myslela, že z těch fotek nic nebude, tak příště se ozvi;-)

1 0
možnosti
PL

Krásné fotografie ze zajímavé akceR^

1 0
možnosti
Foto

Sám bych tam vyrazil i být jedenáctý. Už jen abych poznal ty dobráky, co mi občas odfouknou blog stranou.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že možnost přijet měl každý;-)

0 0
možnosti
Foto

No, byla jsi prostě v pravý čas na pravém místě a dobrými lidmi. Co na to víc lze říct? R^

1 0
možnosti
Foto

Třeba to, žes tam chyběl;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko, jakápak tetina? Šmrncovní holka jsi a byl to prostě bezva večer.R^

2 0
možnosti

Jíťo, ty jsi samá legrace (tedy spíš by se hodilo jiné slovo:-P)! Já jedu ten blog fotku po fotce, a říkám si, jak krásné fotky ta Jitka udělala - zejména z té lodě. A ty je omlouváš, či pomlouváš?:-) Ne, jsou super. A je bezva, že až na zážitky ze "světového" nádraží, sis to pěkně užila. A nám na obrázcích zachytilaVR^ Dík!

1 0
možnosti
Foto

Maruš, mám holt foťák, který není do nepohody, nebo to neumím. Potěšilo mě, že se Ti přesto fota líbí, ale stejně jde spíš o tu fajn atmosféru a ta určitě byla.;-) Macešky jsem tentokrát vynechala;-)

1 0
možnosti
Foto

Neměla jste náhodou příbuzné v Červené Lhotě?

0 0
možnosti
Foto

Jitko, bylo to moc fajn a skvěle jsi zapadla mezi fotografické silence:-))))

1 0
možnosti
Foto

Soňo, už se těším na ty pravé fotografie od zkušených mistrůR^;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik