Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jitu, jsi prostě žena činu! ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Však to známe, my ženský!;-)

0 0
možnosti
Foto

JItulko, dobře jsi to vyřešila. Já se zase pokaždé proběhnu sem a tam po bytě R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, taky skvělá činnost!;-)

0 0
možnosti
Foto

J81a64n72a 90M30a20j73o60v20á

14. 5. 2017 10:37

Jiti, tohle mám dobré, jsem "reklamoblbá", prostě vypnu a nevnímám je.

Ale mám vyzkoušené, že mezi otočením bramboráku je mezera akorát tak na umytí jedné tabulky okna :-))

1 0
možnosti
Foto

Jani, to mě těší, až budu dělat bramboráky, zkusím to taky;-)

1 0
možnosti
JT

Normálně moc reklam nevidím, neb moc nesleduji ani (hlavní) pořady, ale teď přitom hokeji, jsou komerční přestávky tak akorát na vyčůrání;-) Navíc, nevím, kdy tu reklamu na Krále piv nebudu muset uplatnit (král nepřepíná a sleduje, ikdyž se nedaří);-D Jinak, jsi to Jitko vyřešila skvěle.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, díky za zastavení;-)

1 0
možnosti
Foto

No jo, Jitko, jsi

šikovná. Kdybych to - jako ty, zkoušela s umytím oken, mohla bych si tak leda zlomit nohu. Záclony u nás sundává (s oblibou) moje druhá polovička... Ale uvařit kávu, nebo čaj - a pozalévat muškáty se m reklamy běhe stihnout dá... :-)

1 0
možnosti
Foto

Mirko, to je dobře, každá činnost se počítá;-)

1 0
možnosti

Já jsem u reklam rovněž aktivní. V jakoukoli denní či noční dobu u televize během pěti minut usnu, takže aktivně chrápu bez ohledu na změnu obsahu vysílání.:-)

3 0
možnosti
Foto

Zdeňku, to jste šťastný člověk;-)

0 0
možnosti

Ja mam reklamy rad ... jen mezi nimi nestihnu tu cibulku ani okno .-)

2 0
možnosti
MB

Reklamy - problém zapeklitý ! Sice neodcházím - přepínám - objevím pak zcela jiný program - do doby jiné reklamy ... Tedy opět přepnu. Tak shédnu cca čtyři jiné a v podstatě žádný ! Řešil jsem výzvědami u ženy - a střípky skládáme ... Nová doba - tedy nové postupy - začal jsem nahrávat ! Pak v klidu až k usnesení verdiktu soudkyně Barbary ! Opět ouha ! Reklama - tedy mazaně posunu nahrávku ! Nepočítal jsem ovšem s tím, že během popisované manipulace zase dokážu usnout ... Musím to ještě nějak vyprecizovat ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Miroslave, až to "vychytáte", dejte mi vědět;-) díky za návštěvuR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, víš, co já stihnu opravit testů během těch nucených pauz na reklamy? Občas taky lítám k vaření. Ale umývat okna během televize, to mne ještě nenapadlo.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, tak rozhodně bych se nevrhla na okna ve sborovně, ale doma to klidně zkus;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Jitko, jednu výhodu to má, reklamy jsou tak časté, že se nemusíš bát, že by se to maso stihlo připálit:-)

Ale teď vážně, reklamy ještě skousnu, ale upoutávky po nich mě dovedou úplně rozhodit ze souvislosti původního pořadu;-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, právě ty upoutávky jsou delší, než celá reklama a hlavně na "jedno brdo", takže není těžké je znát nazpaměť, aniž by člověk chtěl.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik