Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Houbičky v lese, třeste se! Jitka vyráží na lov.;-)

Tak šťastné úlovky !R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, dnes se opravdu třesou, neb tu funí jak na "vyhnálově";-D

1 0
možnosti
Foto

Tak kuřátka nebo lišky? Jsem asi zmatená.;-D

1 0
možnosti
Foto

U nás kuřátka u vás možná lišky;-D

1 0
možnosti
MP

Jasně, taky jinak neřekneme, jak "kuřátka". Ale jaksi se na ně nedá narazit. Když jsem byl malá, otec vždy přinášel v největší míře právě kuřátka. Nesušili jsme je, byly určeny na smaženici. Můj první zub se vyvrtl právě na kuřátkové smaženici:-).

Bohužel, jih Moravy se v Saharu obrací, v lese ani prašivka:-(

2 0
možnosti
Foto

Marie, tady prší průběžně, takže pohodička, určitě to přijde i k vám;-)

0 0
možnosti
LI

:-)A zase ta naše Rituška, to jako ten Tvůj pejsek. Kováři nám ještě tady nerostou, už se těším až začnou...)))R^

1 0
možnosti
Foto

Jojo, Rexík si to užívá, ale pak ta očista, to je něco!;-DLudmilo, už je z kovářů gulášek;-) zítra jdeme zase na jiná místa.

1 0
možnosti
Foto

Však si to užiješ na chalupě, tam toho budou jistě kvanta, u nás je tohle teprve začátek;-)

1 0
možnosti
Foto

Do českého lesa se vždycky ráda podívám. :-)

1 0
možnosti
Foto

Je nač se dívat a kochat se;-)

0 0
možnosti
PL

Já jsem se ještě letos neodhodlal.

1 0
možnosti
Foto

Kuřátka jsou trefnější než lišky. Já tak zralý a slyším prvně. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jejda, Horste a jak jim teda u vás říkáte8-omy na Moravě spíš kuřátka a v Čechách lišky, tak to znám od malička

0 0
možnosti
VF

Myslela jsem si, že nejsem závistivá, ale po shlédnutí Vašich obrázků mnou závist zacloumala. Přesto Vás zdravím.

2 0
možnosti
Foto

Věro, zdravíme se navzájem a myslím si, že stále tykáme;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Krásná vycházkaR^

2 0
možnosti
Foto

Olčo, podnikáme skoro každý den, ale dnes dost větrno a Rexíkova údržba dává zabrat;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik