Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak u nás nerostou a nerostou. A to si údajně vydatné jarní deště (na Šumavě byly) les pamatuje. Říkala mi to švagrová, znalec. A ono - furt nic.

No, alespoň jsem se tou zvěčněnou krásou pokochala...)))

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, díky za nakouknutí;-)

0 0
možnosti
Foto

R^no to jsou mi věci...teda abych vyrazil:-)

1 0
možnosti

Přátelé houbaři, je pravda, že nerostou. Tedy nerostou na Svatém Kopečku u Olomouce a v okolních lesích. Zatím jsem tam našel jen jeden jediný trs - třepenitky svazčité. Zato z městských parků jsem nosil docela hojně májkovku, prakticky od začátku června nosím pečárky. Především opásanou a ovčí. Bohužel, začínají býýt hodně červivé.

1 0
možnosti
Foto

Ale zato máte na Svatém Kopečku krásně;-)děkuji za návštěvu i příspěvekR^

0 0
možnosti

Jitko, teda! Nám tu zasychají borůvky, a ty sklízíš hřiby:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak borůvky letos nic moc i u nás, ještě že to jistí ty v mrazáku, zdravím;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ten okridleny hrob, přímo andelsky. Měj se hezky.

1 0
možnosti

D47a11v11i37d 40V85l41k

23. 6. 2017 17:50

Paráda paráda a závidím Jituško;-)

1 0
možnosti
Foto

Davide, u vás nic? To přijde, měj se!;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, a jak se krásně měkce našlapuje, a ten čerstvý vzdoušek a pak ta smaženice, no není život krásný? Takže i krásný konec týdne přeji!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Vše co popisuješ, je krásný;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Se vytahuj no, když já nic nenacházím;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Jedna otázka...a chodíš do lesa?;-D

1 0
možnosti
Foto

Rexík si procházku vodou pěkně užíval.;-)R^ A pak se vrhnul rovnou do postele, že?;-D

1 0
možnosti
Foto

Očista je vždy náročná, však to znáš;-)

1 0
možnosti

Asi se také půjdu projít do lesa. Většinou se mi jde zlehka i z lesa, jelikož těch hub moc nenajdu.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, časy, kdy jsme obtěžkáni plnými koši funěli do kopce už taky dlouho nenastaly, přesto ráda na ně vzpomínám a klidně počkám. Věřím, že nastanou, i když jen kvůli těm houbám les nenavštěvujeme, energii lze čerpat i bez houbových nálezů;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik